ابوعبیده: سران جنایتکار نمی‌توانند از قصاص در امان بمانند

فردا نیوز . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۱۶:۳۶


ابوعبیده، سخنگوی نظامی گردان‌های القسام حمله پهپادی حزب الله به اقامتگاه بنیامین نتانیاهو در قیصریه را عملیاتی منحصربه فرد خواند و آن را تبریک گفت.

ابوعبیده، سخنگوی گردان‌های القسام عملیات پهپادی اخیر حزب الله که طی آن خانه نتانیاهو را در قیصریه در جنوب حیفا هدف قرار داد، تبریک گفت.

ابوعبیده تاکید کرد: این عملیات ویژه، این پیام را به رهبران جنایتکار اشغالگر می‌دهد که حتی اگر بتوانند از دست عدالت بین‌المللی بگریزند، نمی‌توانند از قصاص عادلانه آزادگان و مجاهدان امت در امان بمانند.

ابوعبیده افزود: شهادت رهبران مقاومت باعث تضعیف آن نمی‌شود بلکه عزم آن را برای وارد کردن ضربات دردناک به دشمن جزم‌تر خواهد کرد.

«محمد عفیف»، مسئول روابط عمومی حزب الله لبنان امروز رسما اعلام کرد که حمله پهپادی به محل اقامتگاه نتانیاهو در قیصریه کار جنبش مقاومت لبنان بوده است.

او گفت: مقاومت اسلامی مسئولیت کامل و انحصاری خود را در قبال عملیات قیصریه و هدف قرار دادن جنایتکار جنگی و سرکرده فاشیسم صهیونیستی یعنی نتانیاهو را برعهده می‌گیرد.

رسانه‌های رژیم اسرائیل شنبه این هفته اعلام کرده بودند که یک پهپاد به محل اقامتگاه نتانیاهو در منطقه قیصریه اصابت کرده است.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.