استفاده از نانوپوشش‌ در سیستم‌های تهویه هوا به زودی

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۱۷:۲۷


یکی از شرکت‌های مستقر در استرالیا که روی توسعه فناوری نانوپوشش فعالیت دارد، در حال انجام آخرین تست‌ها توسط مشتریان است تا این فناوری را وارد بازار نماید.

بهبه گزارش خبرگزاری برنا؛ گروه تولید گرافن (Graphene Manufacturing Group) در آخرین اطلاع‌رسانی خود پیرامون محصول نانویی Thermal-XR از عرضه نمونه‌های اولیه این محصول به بازار و آزمایش توسط مشتریان احتمالی این فناوری خبر داد.

ورود نانوپوشش حرارتی آماده به بازار آمریکا

نانوپوشش کیفیت شابلون‌ها را ارتقا داد

عرضه تجاری نانوپوشش ضدخوردگی با دوام بالا

سیستم پوشش حرارتی Thermal-XR یک روش منحصر به فرد برای بهبود رسانایی سطوح تبادل حرارت است. این پوشش ضمن بهبود و بازسازی هدایت حرارتی از بین رفته و افزایش سرعت انتقال حرارت با استفاده از گرافن، از سطوح تبادل گرما محافظت می‌کند و در نتیجه باعث بهبود کارآیی می‌شود.

در بیانیه‌ی این شرکت آمده است که این محصول در حال استفاده توسط شرکت‌های ثالث بوده تا تایید عملکرد آن توسط این شرکت اعلام شود. گروه تولید گرافن همچنین از افزایش دامنه کاربرد این محصول خبر داد و ویژگی‌هایی نظیر بهبود انتقال حرارت در تجهیزات HVAC را به لیست کاربرد‌های این محصول افزود. این فناوری قابلیت استفاده در بخش گرمایش، تهویه، خنک‌کننده و تبرید را دارا است.

گروه تولید گرافن برای تست این محصول در خط تولید شرکت‌های فعال در بخش کولر گازی و تهیه مطبوع همکاری‌هایی را با شرکت‌های چینی و آمریکایی آغاز کرده تا این محصول وارد خط تولید این شرکت‌ها شود. به گفته مسئولان گروه تولید گرافن، نتایج اولیه امیدوار کننده است، اگرچه این شرکت پیش از معرفی محصول خود به بازار آزمایش‌های بیشتری را انجام خواهد داد. آزمایش با شرکت‌هایی در حوزه‌هایی مانند الکترونیک، تولید موتور‌های صنعتی و خودرو و موارد دیگر در حال انجام است.

این روکش نانویی که پیش از این تاییدیه دولت استرالیا را دریافت کرده است، علاوه بر بازار استرالیا، به دنبال وارد شدن به بازار آمریکا نیز است. از این رو مسئولان گروه تولید گرافن، در حال طی مراحل دریافت تاییدیه از آژانس حفاظت از محیط‌زیست آمریکا (EPA) برای واردات و فروش در این کشور هستند.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.