هانسی فلیک: بایرن مونیخ برای من خاص است؛ می‌خواهیم مقابل بهترین‌ها محک بخوریم

پارس فوتبال . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۰:۵۸


طرفداری | هانسی فلیک از جدال بارسلونا و بایرن مونیخ می‌گوید. 

در جریان دیداری از هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، بارسلونا و بایرن مونیخ چهارشنبه شب از ساعت 22:30 به وقت تهران در استادیوم مونتجوئیک مقابل هم قرار می‌گیرند. هانسی فلیک، سرمربی فعلی بارسلونا و سابق بایرن مونیخ، در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این بازی حاضر شد و راجع به وضعیت تیمش حرف زد. 

بایرن با حضور کمپانی، فوتبال فوق‌العاده‌ای ارائه می‌دهد. آنها جسورانه بازی می‌کنند و حریف را شدیدا تحت فشار می‌گذارند. بازی سختی خواهد بود اما آماده‌ایم و تمام تلاش خود را خواهیم کرد. روند یک مسابقه می‌تواند به هر سمتی برود، اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد. فعلا فقط به بایرن فکر می‌کنیم، نه رئال مادرید. بازی به بازی پیش می‌رویم. تیم من می‌خواهد خود را در برابر بهترین حریفان محک بزند. بازی بزرگی پیشِ‌روی ما قرار دارد. 

بارسلونا یک مصدوم جدید دارد اما او فرنکی دی یونگ نیست.

برنامه این بود که فرنکی دی یونگ در بازی مقابل سویا در ترکیب اصلی قرار بگیرد، اما بعد متوجه شدم که کمی مصدوم است. خوشحالیم که او را برای این بازی در دسترس داریم. به جز اریک گارسیا، مصدوم جدیدی نداریم. 

هانسی فلیک قبل از این با بایرن مونیخ به همه افتخارات ممکن رسیده است. 

نتایج اخیر بارسلونا مقابل بایرن مونیخ اهمیتی ندارد. می‌خواهیم برای پیروزی فردا آماده باشیم. بایرن برای من خاص است. آنها باشگاه فوق‌العاده‌ای هستند، اما حالا من در بارسا هستم. هواداران همه تلاش خود را می‌کنند تا از ما حمایت کنند و این مجبورمان می‌کند که بهترین عملکرد را داشته باشیم. 

از سرمربی بارسلونا سوال شد که آیا مقابل بایرن مونیخ و رئال مادرید هم خط پرس را بالا خواهد برد یا برنامه دیگری دارد. 

هر مربی ایده‌های متفاوتی دارد که می‌خواهد در بازی پیاده کند. ممکن است کامل نباشیم، اما همیشه تلاش می‌کنیم تا بهتر شویم. درک می‌کنیم که حمله خوب، نیازمند یک عملکرد دفاعی بسیار خوب هم هست. 

اگر بازیکن جوانی مثل کاسادو در این بازی حضور داشته باشد، چه حرفی به او خواهید زد؟

منظورتان از «اگر بازی کند» چیست؟ او عملکرد بسیار خوبی داشته است. کاسادو بسیار با انگیزه است و همیشه سعی می‌کند از این هم بهتر شود، من این ویژگی‌اش را دوست دارم. او در طول بازی‌ها دستورات ما را به خوبی دنبال می‌کند.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.