جانشین خلف CR7؛ وینیسیوس و انجام شادی ماندگار کریستیانو رونالدو مقابل بارسلونا / عکس

پارس فوتبال . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۰:۵۹


طرفداری | وینیسیوس جونیور پس از هت تریک در جریان پیروزی قاطع رئال مادرید مقابل دورتموند، به سبک کریستیانو رونالدو خوشحالی کرد.

دیدار تیم‌های رئال مادرید و دورتموند از هفته سوم مرحله «لیگ» لیگ قهرمانان اروپا در فصل 25-2024 با برتری 5-2 لوس بلانکوس خاتمه یافت. رئال مادرید که با شکست 2-0 به رختکن رفته بود، در نیمه دوم ورق را به سود برگرداند و با درخشش فراموش‌نشدنی وینیسیوس جونیور، یک کامبک تاریخی دیگر را به ثبت رساند.

بدون شک، وینیسیوس جونیور ستاره امشب رئال مادرید بود. وینگر برزیلی با ثبت یک هت‌تریک فراموش‌نشدنی، نقش اول کامبک رویایی رئال بود و بیش از پیش شایستگی‌هایش برای کسب توپ طلای 2024 را نشان داد. وینی جونیور پس از سومین گل خود به دورتموند، مثل کریستیانو رونالدو در دیدار با بارسلونا پیراهنش را درآورد و آن را رو به تماشاگران گرفت. رونالدو این خوشحالی را در جریان سوپرجام سال 2017 اسپانیا، پس از گشودن دروازه بارسلونا انجام داده بود. رئال مادرید آن سال در هر دو بازی رفت و برگشت با غلبه رقیب سنتی قهرمان سوپرجام شد. خوشحالی وینیسیوس جونیور، یادآور خوشحالی کریستیانو رونالدو مقابل بارسلونا

مطابق انتظار، وینیسیوس جونیور پس از پایان بازی به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد و جایزه خود را دریافت کرد. وینیسیوس جونیور، بهترین بازیکن دیدار رئال مادرید و دورتموند خلاصه بازی بارسلونا 1-3 رئال مادرید (سوپرجام اسپانیا 2017)  

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.