تیاگو موتا: اشتوتگارت کاملاً سزاوار برد بود؛ مسئولیت باخت را می‌پذیرم

پارس فوتبال . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۱:۵۴


طرفداری | اولین شکست فصل یوونتوس، در لیگ قهرمانان اروپا مقابل اشتوتگارت رقم خورد. تیم آلمانی در این مسابقه کاملا برتر از یووه میزبان بود و با کسب چهارمین امتیاز خود، به پیشروی در این مسابقات امیدوار است. 

تیاگو موتا، سرمربی یوونتوس که تیمش بدترین نمایش فصل 25-2024 را تا اینجا ثبت کرد، پس از باخت 1-0 بیانکونری در مصاحبه با اسکای ایتالیا گفت:

اشتوتگارت کاملاً سزاوار برد بود چرا که از همان دقیقه اول بهتر از ما بودند. باید این باخت را هرچه سریع‌تر هضم کنیم. شاید یک شب یا شاید یک روز طول بکشد تا بتوانیم دوباره روی پاهایمان بایستیم و برای بازی با اینتر آماده شویم. 

فابیو کاپلو، سرمربی پرافتخار فوتبال و کارشناس اسکای به موتا گوشزد کرد که سرعت پایین تیم‌های ایتالیایی در گردش توپ از دلایل به مشکل خوردن در لیگ قهرمانان اروپا است. موتا در پاسخ گفت:

فکر نمی‌کنم مشکل ما چنین چیزی بود. ما امروز با سرعت حریف کنار آمدیم. اشتوتگارت در اکثر مقاطع بازی، ابتکار عمل را در دست داشت. سعی کردیم سبک بازی‌مان را تحمیل کنیم اما نتوانستیم. برای تحلیل فوتبال ایتالیا و اروپا چیزهای دیگری هم وجود دارد. برخی تیم‌ها مثل رقیب امشب ما دوست دارند مالک توپ باشند و از بالا پرس کنند. امروز مشکل داشتیم اما می‌توانیم سطح‌مان را در بازی‌های بعدی بالا ببریم. البته موافقم که برای رقابت با تیمی چون اشتوتگارت باید در حمله موثرتر باشیم اما برای خوب بازی کردن باید دفاع بهتری نسبت به امشب داشته باشیم. 

سرمربی یوونتوس ادامه داد:

گذاشتیم اشتوتگارت بر بازی مسلط شود. وقتی توپ را پس می‌گرفتیم، در ساخت بازی مشکل داشتیم و به خوبی همیشه نبودیم. برای بازپس‌گیری توپ، باید بتوانیم خوب دفاع کنیم و سپس از آن استفاده کنیم. در فاز خارج از مالکیت، رنج کشیدیم و در حمله فقط به انتقال‌ها تکیه کردیم. مسئولیت این باخت با من است و آن را می‌پذیرم. برای بازی‌های بعدی باید بهتر شویم و این از بازی با اینتر شروع خواهد شد.   خلاصه بازی یوونتوس 0-1 اشتوتگارت (لیگ قهرمانان اروپا – 25-2024)  

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه