استون ویلا و ثبت یک رکورد جالب؛ سومین تازه‌وارد لیگ قهرمانان با سه پیروزی و سه کلین‌شیت

پارس فوتبال . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۱:۵۴


طرفداری | در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا، استون ویلا با پیروزی برابر بولونیا، با ۹ امتیاز صدرنشین مرحله «لیگ» لیگ قهرمانان اروپا شد.

آن‌ها امشب در ویلا پارک از بولونیا میزبانی می‌کردند و موفق شدند با گل‌های جان مک گین و جان دوران در نیمه دوم، رقیب ایتالیایی‌شان را از پیش رو بردارند. به گزارش اتلتیک، استون ویلا موفق به ثبت یک رکورد قابل توجه تا پایان هفته سوم لیگ قهرمانان شده است.

آن‌ها با پیروزی ۳-۰ مقابل یانگ بویز، ۱-۰ مقابل بایرن مونیخ و ۲-۰ مقابل بولونیا علاوه بر کسب ۹ امتیاز در این بازی‌ها، موفق به ثبت کلین‌شیت در تمام بازی‌های این فصل‌شان در لیگ قهرمانان شدند. از زمان تغییر شکل برگزاری رقابت‌ها در فصل ۹۳-۱۹۹۲، فقط دو تیم تازه‌وارد دیگر چنین آماری از خود بر جای گذاشتند که آن‌ها هم جزو تیم‌های شناخته‌شده نیستند. اولین بار مالاگا در فصل ۱۳-۲۰۱۲، با پیروزی ۳-۰ برابر زنیت، ۳-۰ برابر اندرلخت و ۱-۰ برابر میلان این رکورد را ثبت کرده بود. دیگر تیم هم لستر سیتی در فصل ۱۷-۲۰۱۶ بود که با پیروزی۳-۰ برابر کلوب بروخه، ۱-۰ برابر پورتو و ۱-۰ برابر کپنهاگن کارش در رقابت‌ها را شروع کرد. جالب اینکه هر دو تیم در فصل‌های مذکور تا مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان پیش رفتند اما مالاگا در واپسین دقایق بازی حریف دورتموند نشد و لستر هم از پس اتلتیکو مادرید بر نیامد.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه