جو بایدن: اگر ترامپ هریس را شکست دهد دمکراسی آمریکایی به خطر می‌افتد خبرگزاری بین المللی

شفقنا . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۸:۲۸


شفقنا- رییس جمهور آمریکا خواستار محبوس شدن دونالد ترامپ شد و گفت: او افکار خطرناکی دارد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ رویترز نوشت: جو بایدن رییس جمهور دمکرات آمریکا گفت: دونالد ترامپ (نامزد جمهوریخواه انتخابات ریاست جمهوری 15 آبان/5نوامبر) باید از نظر سیاسی در بایکوت و حبس باشد چون تهدیدی علیه دمکراسی آمریکایی است.

بایدن در سخنرانی خود در یک رویداد مبارزات انتخاباتی در نیوهمپشایر گفت: ما باید او را حبس کنیم.

بایدن گفت: ترامپ، نامزد جمهوری خواهان و رئیس جمهور سابق، می خواهد اصول قانون اساسی ایالات متحده را نادیده بگیرد. اگر ترامپ کامالا هریس نامزد دموکرات را شکست دهد، دموکراسی ما در خطر است.

با انتشار این سخنان موجی از محکومیت علیه بایدن از ستاد انتخاباتی ترامپ برخواست به طوریکه کارولین لیویت، سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ در بیانیه‌ای گفت: جو بایدن حقیقت را پذیرفت: برنامه او و کامالا هریس در تمام مدت این بوده است که رقیب خود، رئیس‌جمهور ترامپ را مورد آزار و اذیت سیاسی قرار دهند، زیرا نمی‌توانند او را منصفانه شکست دهند. ما از کامالا هریس می خواهیم اظهارات شرم آور جو بایدن را محکوم کند.

در واکنش به این سخنان، یکی از مقامات کاخ سفید گفت: سخنان رییس جمهور باید تفسیر شوند، این سخنان سیاسی هستند؛ بایدن در مورد اینکه رای دهندگان چگونه باید در مورد خطرات انتخابات فکر کنند صحبت می کرد نه حبس کردن واقعی کسی.

این خبر را در رویترز ببینید

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه