۱۹ شهید و ۳۵ زخمی در حملات شبانگاهی صهیونیست‌ها به لبنان

تسنیم . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۹:۲۵


وزارت بهداشت لبنان از شهادت ۱۹ نفر و زخمی شدن ۳۵ تن دیگر در حملات شبانگاهی رژیم صهیونیستی به النبطیه و جنوب و بعلبک-هرمل خبر داد.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، وزارت بهداشت لبنان اعلام کرد که در اثر تجاوزات شبانگاهی ارتش رژیم صهیونیستی به استان‌های النبطیه و جنوب و بعلبک- هرمل، 19 نفر به شهادت رسیده و 35 تن دیگر زخمی شدند.

دیروز هم در تجاوزات وحشیانه رژیم صهیونیستی به مناطق غیرنظامی لبنان که اطراف بیمارستان الحریری در بیروت را هدف گرفت، 13 نفر به شهادت رسیده و 57 تن دیگر زخمی شدند.

رژیم صهیونیستی در دور جدید حملات خود به لبنان، مشخصا بیمارستان‌ها را هدف قرار داده و بیمارستان ساحل در ضاحیه جنوبی بیروت را که همچنان با شرایط دشوار امنیتی به صورت محدود فعالیت می‌کند، تهدید کرده است.

وزارت بهداشت لبنان روز گذشته جدیدترین آمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی را 2546 نفر اعلام کرد که با شهادت 19 نفر دیگر در النبطیه، جنوب و بعلبک- هرمل تعداد این شهدا افزایش یافت.

همچنین طبق آمار وزارت بهداشت لبنان، تعداد زخمی‌ها هم بیش از 11900 نفر اعلام شده است.

این درحالی است که حزب‌الله در پاسخ به جنایات صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی، علاوه بر موشک‌باران گسترده شمال فلسطین اشغالی تا حیفا، حملات خود را به مناطق مرکزی از جمله تل‌آویو گسترش داده و صبح امروز شهرک‌نشینان صهیونیست طبق معمول با صدای آژیرهای خطر و موشک‌های حزب‌الله از خواب بیدار شدند و طبق گزارش رسانه‌های عبری، فعالیت فرودگاه بن گوریون متوقف شده است.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.