پروازهای فرودگاه بن‌گوریون لغو شد

تابناک . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۹:۵۱


بین الملل » سیاست بین الملل
771 بازدید
‍ پ

پروازهای فرودگاه بن‌گوریون لغو شد

رسانه‌های اسرائیلی صبح امروز چهارشنبه از موج جدید حملات حزب‌الله به حیفا و تل‌آویو و لغو پروازهای فرودگاه بن‌گوریون خبر دادند.

کانال 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی از موج جدید حملات موشکی حزب‌الله لبنان علیه تل‌آویو در صبح امروز و شنیده شدن صدای چندین انفجار در این شهر خبر داد.

به گزارش تابناک به نقل از فارس؛ رسانه‌های اسرائیلی از توقف پروازهای فرودگاه بن‌گوریون به دلیل حملات صبح امروز حزب‌الله گزارش می‌دهند.پس از به صدا درآمدن آژیرهای هشدار در تل‌آویو و اطراف آن، رسانه‌های عبری اذعان کردند که دیگر «هدف قرار دادن تل‌آویو برای حزب‌الله به یک امر عادی و روتین تبدیل شده است».

رادیو رسمی رژیم صهیونیستی، لحظاتی پس از انتشار این خبر از فعال‌شدن آژیر خطر در شمال و مرکز فلسطین اشغالی و منطقه «تل‌آویو بزرگ» خبر داد.  این منطقه شامل چندین شهر بهم پیوسته من‌جمله یافا، رمت گن، پتح تیکوا، هد هشارون، رمت هشارون و گیواتائیم است.

سپس گزارش‌هایی درباره جراحات ناشی از ازدحام در مسیرها به سمت پناهگاه‌ها پس از شلیک موشک‌های حزب‌الله به سمت تل‌آویو در رسانه‌های اسرائیل منتشر شد. برخی منابع رسانه‌ای از هدف قرار گرفتن فرودگاه نظامی رامات دیوید در مرج بن عامر واقع در شرق حیفا خبر دادند و ارتش اشغالگر مدعی رهگیری موشک شلیک شده به سمت این فرودگاه شد.

حزب‌الله لبنان نیز طی بیانیه‌ای مسئولیت هدف قرار دادن مجدد پایگاه گلیلوت، مقر یگان اطلاعات نظامی 8200 در حومه تل‌آویو با موشک‌های مخصوص را برعهده گرفت.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.