ژاوی گزینه جانشینی تن هاخ شد؛ صبر منچستری‌های لبریز می‌شود

زیسان . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۹:۱۶


ژاوی هرناندز که شیاطین سرخ در ماه‌های اخیر در دو نوبت با او تماس داشته‌اند، گزینه مورد علاقه برای جانشینی اریک تنهاخ است.

تساوی و پیروزی منچستریونایتد مقابل استون ویلا (۰-۰) و برنتفورد (۲-۱) برای مدیران شیطان سرخ کافی نیست و درحالی‌که جایگاه اریک تنهاخ همچنان در خطر است، گزینه جذابی برای جانشین این مربی هلندی مطرح شده است: ژاوی هرناندز!

در حالی‌که مدیران منچستریونایتد تایید کرده بودند که اریک تنهاخ سرمربی آنها باقی می‌ماند و این باشگاه هیچ برنامه‌ای برای ایجاد تغییر ندارد، روزنامه انگلیسی دیلی میل به طور انحصاری گزارش داد که اگر باشگاه تصمیم به اخراج اریک تنهاخ بگیرد، ژاوی هرناندز بهترین گزینه مدنظر آنهاست.

در گزارش این روزنامه آمده است: "یک هیئت چهار نفره به رهبری عمر برادا، مدیراجرایی، پنج‌شنبه گذشته به بارسلونا پرواز کردند تا با ژاوی دیدار کنند. اگرچه از باشگاه می‌گویند که چند جلسه با حضور سر جیم راتکلیف در اسپانیا برای حمایت از تیم قایقرانی اینئوس بریتانیا جهت اعزام به مسابقات آمریکا برگزار شده است. "


در مجموع، طبق گزارش دیلی میل، فرستاده‌های منچستریونایتد در دو نوبت طی ماه‌های اخیر با سرمربی سابق بارسلونا تماس داشته‌اند.

درحالی‌که قرارداد اریک تنهاخ در پایان فصل گذشته تمدید شد، او بدترین فصل را برای منچستر از نظر کسب سهمیه (مقام هشتم) در لیگ برتر رقم زد، اما در جام حذفی مقابل منچسترسیتی پپ گواردیولا، قهرمان شد.

ژاوی هم در پایان ماه می‌گذشته از سمت مربیگری بارسا برکنار شد. ژاوی در اواسط فصل گذشته تایید کرد که جدا می‌شود و سپس با توافق مدیران باشگاه تصمیم به ماندن گرفت. او در نهایت از شرایط مالی باشگاه گلایه کرد که موجب شد در پایان فصل از آبی اناری‌ها جدا شود و با گذشت چند ماه و چند پیشنهاد مربیگری، هنوز مقصد بعدی خود را انتخاب نکرده است.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.