پلیس قزوین در خصوص لغزندگی جاده‌ها هشدار داد

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۱۱:۰۲


رئیس پلیس راه استان قزوین نسبت به لغزندگی سطح جاده‌های استان هشدار داد و گفت: رانندگان ازهرگونه عجله و شتاب دررسیدن به مقصد خودداری کرده و مراقب باشند.

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ سرهنگ فرهاد ذاکري منش در این باره اظهار داشت: ازصبح امروز با ورود يک سامانه بارشي، شاهد بارش نزولات آسماني در استان قزوين و برخي از نقاط کشورهستيم که برابر اعلام مرکز هواشناسي کشور در روزهاي آينده نيز شاهد ادامه اين بارش ها خواهيم بود.

وي با اشاره به کاهش ميدان ديد رانندگان و طولاني تر شدن مدت توقف خودرو در زمان بارندگي، افزود: بارش باران در برخي از نقاط با آب گرفتگي در معابر و جاده همراه بوده که اين موضوع کنترل وسايل نقليه را مشکل کرده و احتمال بروز سوانح و تصادفات رانندگي را بيشتر خواهد کرد.

رئيس پليس راه استان ادامه داد: رانندگان از هرگونه عجله، تغيير مسير ناگهاني و سبقت غيرمجاز خودداري کرده و حتما با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

سرهنگ ذاکري منش در پايان از رانندگان خواست ضمن به همراه داشتن تجهيزات زمستاني و اطمينان از سلامت سيستم گرمايشي و ترمز خودرو، پيش از آغاز حرکت از وضعيت آب و هوائي در محورهاي مورد نظر اطمينان کسب کنند.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.