چشم‌انتظار بازگشت با دستانی پر؛ ترکیب احتمالی اینتر مقابل یانگ بویز

پارس فوتبال . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۱۲:۳۳


طرفداری | درحالی‌که مرحله «لیگ» لیگ قهرمانان اروپا به نیمه‌های راه خودش نزدیک می‌شود، یانگ بویز چهارشنبه شب در ورزشگاه وانکدورف از اینتر میزبانی خواهد کرد.

مایکل اولیور انگلیسی قضاوت این بازی را بر عهده خواهد داشت که از ساعت ۲۲:۳۰ چهارشنبه ۲۳ اکتبر (۲ آبان) آغاز می‌شود. دو تیم شرایط کاملا متفاوتی تا اینجای رقابت‌ها داشتند؛ اینتر شکست‌ناپذیر بوده و یانگ بویز به دنبال کسب اولین امتیازش است. شاگردان سیمونه اینزاگی شروع تأثیرگذاری در اولین بازی این فصل‌شان در لیگ قهرمانان داشتند و موفق به متوقف کردن منچسترسیتی در اتحاد شدند. سپس در هفته‌ی دوم به پیروزی ۴-۰ مقابل ستاره سرخ بلگراد در سن سیرو رسیدند.

عملکرد دفاعی اینتر در اروپا از زمان ورود اینزاگی در سال ۲۰۲۱ فوق‌العاده بوده و آن‌ها بیش از هر تیم دیگری در این رقابت‌ها کلین‌شیت کردند که شامل چهار کلین‌شیت در پنج بازی اخیرشان می‌شود. عملکرد اینتر در رقابت‌های داخلی هم خوب بوده و در ۱۰ بازی در تمام رقابت‌ها، تنها متحمل یک شکست شدند. آن‌ها پس از پیروزی ۱-۰ مقابل رم در المپیکو با تک گل لائوتارو مارتینز پا به این دیدار می‌گذارند.

در طرف مقابل، یانگ بویز شروع کابوس‌واری در لیگ قهرمانان این فصل داشته و با شکست در هر دو بازی ابتدایی‌اش، هشت گل دریافت کرده؛ آن‌ها ابتدا متحمل شکست خانگی ۳-۰ برابر استون ویلا شدند و سپس در مونتجوئیک با نتیجه ۵-۰ از بارسلونا باختند. آن‌ها در رقابت‌های داخلی هم عملکرد خوبی نداشتند و در ۱۰ بازی ابتدایی‌شان در سوپر لیگ سوئیس به دو پیروزی رسیدند. این نتایج ضعیف موجب اخراج پاتریک رامن شد. جوئل مانین، مربی تیم زیر 21 ساله‌های یانگ بویز به‌طور موقت هدایت این تیم را بر عهده گرفته است.

اینتر با مشکلات مصدومیت در بازی‌های اخیرش دست و پنجه نرم می‌کند. هاکان چالهان اوعلو قطعا بازی فرداشب را از دست خواهد داد. در حالی‌که حضور آچربی، اصلانی و زیلینسکی در این بازی نامشخص است. اطلاعات بازی یانگ بویز و اینتر روز و تاریخ برگزاری: چهارشنبه، 2 آبان 1403 | 23 اکتبر 2024 ساعت: ۲۲:۳۰ به وقت تهران تورنمنت: هفته سوم لیگ قهرمانان اروپا – فصل 25-2024 ورزشگاه: اشتادیون وانکدورف داور وسط: مایکل اولیور (انگلیس) داور VAR: استوارت اتول (انگلیس)  ترکیب احتمالی یانگ بویز و اینتر

یانگ بویز (۱-۳-۲-۴): فان بالموس | آتکامه، کامارا، بنیتو، هاجام | نیاسه، لاکومی | مونتیرو، اوگرینیچ، کولی | ایتن

اینتر (۲-۵-۳): زومر | بیسک، دی فرای، باستونی | دومفریس، فراتزی، بارلا، مخیتاریان، دی مارکو | لائوتارو مارتینز، طارمی نشست‌های خبری پیش از بازی یانگ بویز و اینتر سیمونه اینزاگی: بازی کردن در چمن مصنوعی چالش‌برانگیز است نکات آماری یانگ بویز و اینتر این اولین رویارویی اروپایی یانگ بویز و اینتر است. تیم سوئیسی هرگز در دیدارهای خانگی لیگ قهرمانانش مقابل تیم‌های ایتالیایی شکست نخورده است؛ پیروزی ۲-۱ مقابل یوونتوس در ۲۰۱۸ و تساوی ۳-۳ برابر آتالانتا در ۲۰۲۱. اینتر از سپتامبر ۱۹۹۷ مقابل تیمی سوئیسی در رقابت‌های بزرگ اروپایی قرار نگرفته است؛ آخرین دیدار آن‌ها به پیروزی ۲-۰ مقابل زاماکس با گل‌های فرانچسکو موریرو و مائوریتسیو گانز بر می‌گردد. یانگ بویز در سه بازی اخیرش در لیگ قهرمانان شکست خورده و شکست در این بازی، به‌معنای نخستین باری است که آن‌ها در چهار بازی متوالی لیگ قهرمانان‌شان شکست می‌خورند. اینتر در سه بازی خارج از خانه‌ی اخیرش در لیگ قهرمانان به پیروزی نرسیده (۲ تساوی، ۱ شکست)، آخرین باری که روند طولانی‌تری در این رقابت‌ها داشتند به نوامبر ۲۰۱۹ بر می‌گردد (۴ شکست). از اولین فصل حضور سیمونه اینزاگی روی نیمکت اینتر در فصل ۲۲-۲۰۲۱، آن‌ها بیش از هر تیم دیگری در لیگ قهرمانان موفق به‌ثبت کلین‌شیت شده‌اند (۱۷)، که شامل چهار کلین‌شیت در پنج بازی اخیرشان می‌شود.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.