ارتفاع برف در جاده خلخال رکورد شکست

رویداد ۲۴ . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۱۳:۴۷


مدیر مرکز مدیریت راه‌های گیلان، با بیان اینکه ارتفاع برف در اسالم ـ خلخال به ۴۵ سانتی‌متر رسید، گفت: «بارش برف در محور‌های کوهستانی گیلان ادامه دارد.»

رویداد۲۴| عارف بابازاده امروز دوم آبان‌ماه با اشاره به بارش برف در استان گیلان طی ۴۸ ساعت گذشته، اظهار کرد: در حال حاضر شاهد بارش شدید برف در محور اسالم - خلخال هستیم و ارتفاع برف به ۴۵ سانتی. متر رسیده است.

به گزارش ایسنا، وی ارتفاع برف در محور پونل - خلخال را نیز حدود ۴۰ سانت دانست و افزود: بارش برف در این محور و گردنه حیران در محدوده استان اردبیل شدید است.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های گیلان، با اشاره به بارش خفیف برف در ارتفاعات ماسال، عنوان کرد: بارش برف در محور‌های ماسال - گیلوان و رودسر - لات محله خفیف گزارش شده است.

بابازاده همچنین به بارش شدید باران در سطح استان طی ۴۸ ساعت گذشته اشاره و اظهار کرد: سه پل آبنما مسدود شده که دو پل در شهرستان فومن و یک پل در شهرستان صومعه سراست.

وی همچنین از برفروبی ۵۰ کیلومتری با حجم بالغ بر ۱۳۰ هزار مترمکعب در محور اسالم - خلخال خبر داد و یادآور شد: رانندگان برای تردد در محور‌های کوهستانی و برفگیر حتما زنجیر چرخ داشته باشند.

مدیر مرکز مدیریت راه‌های گیلان، با بیان اینکه کلیه راه‌های اصلی و شریانی استان باز است، خاطرنشان کرد: شاهد بارش باران در سایر محور‌های استان هستیم.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.