ایستگاه کار المپیک فناوری در منطقه بین‌المللی نوآوری ایران

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۱۶:۴۰


ایستگاه کار المپیک فناوری هم‌زمان با برگزاری این رویداد باهدف همرسانی کارجویان و کارفرمایان در منطقه بین‌المللی نوآوری ایران در حال برگزاری است.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان تهران، هم‌زمان با برگزاری المپیک فناوری ۱۴۰۳ در منطقه بین‌المللی نوآوری ایران ایستگاه کار باهدف همرسانی کارفرمایان و کارجویان در المپیک فناوری در حال برگزاری است.

 برگزاری تلنت استیج، دوئل ۳۰ در ۳۰ و مصاحبه‌های شغلی از برنامه‌های این رویداد است.
ایستگاه کار المپیک فناوری ۱۴۰۳ در طبقه اول ساختمان تجاری‌سازی و فن‌بازار منطقه بین‌المللی نوآوری ایران تا ۷ آبان میزبان کارفرمایان و کارجویان حوزه‌های فناوری است.

هم‌زمان با برگزاری المپیک فناوری ۱۴۰۳ و باهدف ارائه نیازهای شغلی شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان، همرسانی کارجویان و کارفرمایان در ایستگاه کار در حال برگزاری است.
در تلنت استیج ایستگاه کار، کارجویان به مدت ۵ دقیقه به ارائه سوابق و توانمندی‌های خود در حوزه‌های مختلف فناوری می‌پردازند و کارفرمایان حاضر در این بخش می‌توانند نیاز سرمایه انسانی خود را از این طریق تأمین کند. در بخش دوئل ۳۰ در ۳۰ نیز هر کدام از کارفرمایان و کارجویان در مدت ۳۰ ثانیه در خصوص جذب هر کارجو به صحبت می‌پردازند. مهارت ارائه و اقناع از مهارت‌های نرمی است که در این بخش موردتوجه قرار می‌گیرد.

همچنین ۶ اتاق برای مصاحبه شغلی کارجویان و کارفرمایان در نظر گرفته شده تا به‌صورت خصوصی، این مصاحبه‌ها صورت گیرد.

بنا به اعلام ایستگاه کار المپیک فناوری ۱۴۰۳، بیش از ۴۵ شرکت از منطقه بین‌المللی نوآوری ایران، ۱۱۰ موقعیت شغلی خود را باهدف جذب نیروهای متخصص به این ایستگاه ارائه داده‌اند. از سویی برنامه بازدید دانشجویی از المپیک فناوری و ایستگاه کار نیز تدارک‌دیده‌شده است.

بر اساس این گزارش، ایستگاه کار المپیک فناوری ۱۴۰۳ در طبقه اول ساختمان تجاری‌سازی و فن‌بازار منطقه بین‌المللی نوآوری ایران تا ۷ آبان میزبان کارفرمایان و کارجویان حوزه‌های فناوری است.

خبرنگار: نسا نژادزارع

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه