احتمال بالای حضور بوکایو ساکا در دیدار آرسنال برابر لیورپول

پارس فوتبال . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۱۹:۴۳


بوکایو ساکا، ستاره این فصل آرسنال که در تعطیلات فیفادی در اردوی تیم ملی انگلیس دچار مصدومیت شده بود، روزهای پایانی ریکاوری خود را پشت سر می‌گذارد و می‌تواند در دیدار حساس این هفته تیمش برابر لیورپول به میدان برود.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

آرسنال در حال حاضر با بحران جدی مصدومیت روبه‌رو است. میکل آرتتا چند بازیکن کلیدی خود را به علت مصدومیت در اختیار ندارد و این موضوع می‌تواند به توپچی‌ها آسیب بزند. مارتین اودگارد، کاپیتان نروژی آرسنال روند ریکاوری خودش را پیگیری می‌کند و ریکاردو کالافیوری شب گذشته در جریان دیدار دو تیم آرسنال و شاختار دونتسک دچار مصدومیتی شدید شد و احتمالا تا چند ماه قادر به همراهی تیمش نباشد.

اما بوکایو ساکا این روزها دارد آماده بازگشت به میادین می‌شود. گزارش‌ها حاکی از آن است که این ستاره جوان انگلیسی، فاصله زیادی تا بازگشت دوباره به مستطیل سبز ندارد و روزهای پایانی ریکاوری را پشت سر می‌گذارد. آرسنال بایستی این هفته در دیداری حساس و مهم در برابر لیورپول قرار بگیرد و حضور ساکا اهمیت بسیار زیادی برای آرسنال در این مسابقه دارد.

بازگشت بوکایو ساکا تا حد زیادی می‌تواند مشکلات موقعیت‌سازی و گلزنی در تیم آرسنال را حل کند. توپچی ها در دو بازی خود بعد از فیفادی مقابل بورنموث و شاختار دونتسک تنها یک گل زده است که آن هم گل‌به‌خودی بازیکن حریف بود.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.