تراکتور با دراگان اسکوچیچ روی نوار ۳؛ تراکتور آبروی فوتبال ایران در آسیا/ پرشورها در زمین حریف می برند، AFC جشن را خراب می کند!

خبر ورزشی . ۱۴۰۳/۸/۳،‏ ۴:۱۹


تراکتور در دومین بازی خود در لیگ قهرمانان آسیا باز هم بیرون خانه رقیب را با سه گل برد

به گزارش خبرورزشی، این فصل، تراکتور تا اینجای لیگ بیست و چهارم با فاصله بهترین فوتبال ها را ارائه داده و در صورت ادامه این روند، بدون شک مدعی اصلی قهرمانی خواهد بود. تیمی که حتی در روزهای باخت، فوتبالی تماشایی بازی کرده و نشانه رضایت هواداران تشویق تی تی ها در هر شرایطی بوده است.

تراکتور فصل قبل در تبریز در پلی آف، نتوانست به لیگ قهرمانان آسیا برسد. این فصل به عنوان نماینده ایران در سطح دوم فوتبال قاره معرفی شد و بازی اول در خانه اصلی ترین رقیب خود برای صعود از این گروه یعنی «الوکره» مهمان بود.

الوکره که با خرید ۱.۳ میلیون دلاری عبدالکریم حسن از پرسپولیس نشان داد برای موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا سرمایه گذاری کرده و می خواست مسابقات را در خانه خود با پیروزی و سه امتیاز استارت بزند.

تراکتور در یک بازی برتر و بی حرف و حدیث ۳-۰ الوکره را شکست داد. یکی از ویژگی های تیم اسکوچیچ در این فصل این است که در همان نیمه اول کار حریف را تمام می کند. برای تراکتوری ها بازی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان فرقی ندارد!

جالب اینکه بعد از آن مسابقه کمیته انضباطی AFC  تیم قطری را به خاطر استفاده از بازیکن غیر مجاز ۳-۰ بازنده انضباطی کرد، در حالی که تراکتور درون زمین چمن و در خانه حریف به این نتیجه رسید!

بازی دوم مقابل موهان باگان هند بود و در شرایطی که در اصفهان و همین تورنمنت سپاهان با رقیب خود بازی می کرد، تراکتور بدشانس بود که داوران و نمایندگان AFC  آمدند اما حریف هندی نیامد! چه بسا اگر می آمد یک برتری بیش از ۳-۰ نصیب اسکوچیچ می شد.

یک جشن بزرگ و یک مسابقه پرگل از چند ده هزار تماشاگر تراکتور در تبریز دریغ شد و بعد هم که AFC  تیم خاطی هندی را از مسابقات کنار گذاشت تا این تصمیم هم به ضرر تراکتور شود. این حریف می توانست از رقبا امتیاز بگیرد اما به تراکتور با اختلاف گل می باخت!

و به این ترتیب تراکتور به بازی سوم رسید. بازی در خانه روشن تاجیکستان، تراکتور بیرون خانه هم دیپلماسی موفقی داشت و تنها تیم ایرانی بود که توانست بازی رفت و برگشت را از نظر میزبانی و میهمانی جابجا کند. کاری که فدراسیون فوتبال در بازی با قطر نتوانست انجام دهد و استقلال و پرسپولیس و سپاهان هم نتوانستند!

و تراکتور درون زمین هم دوباره سه گل زد. البته این بار یک گل بعد از دقیقه ۹۰ باعث شد نتیجه نهایی ۳-۱ شود اما با این سه امتیاز تراکتور با صددرصد امتیازات ممکن صدرنشین شد. آن هم در شرایطی که هر دو بازی بیرون خانه خود را انجام داده و حالا دو بازی خانگی پیش رو دارد!

تراکتور بیش از نیمی از راه صعود را پیمود اما مهمتر از این نتیجه، نمایش درخشان شاگردان اسکوچیچ بود. این تیم حالا با روحیه بالا به لیگ برتر برمی گردد تا برای همه خط و نشان بکشد.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.