هری کین: الان نباید وحشت کنیم و باید از این شکست درس بگیریم

پارس فوتبال . ۱۴۰۳/۸/۳،‏ ۴:۵۶


طرفداری | در چارچوب دور سوم مرحلۀ گروهی لیگ قهرمانان اروپا، بایرن مونیخ با شکست 4-1 مقابل بارسلونا در استادیوم مونتجوئیک تحقیر شد. شکستی که می‌تواند آن‌ها را نسبت به مسیرشان بسیار ناامید کند.

بااین‌حال هری کین زننده تک گل بایرن مونیخ در این شب تحقیرآمیز، نظر دیگری دارد. او هم‌تیمی‌هایش را تشویق کرده که هر چه زودتر از این شکست عبور کنند. هر چند کین اعتقاد دارد باید از این پس دقت بیش‌تری داشته باشند و قدر فرصت‌های خود را بدانند. به نقل از اسکای آلمان؛ این بازیکن انگلیسی در یک مصاحبه پس از بازی گفت:

دریافت سه گل در نیمه اول، شروع خوبی برای ما نبود. در مقاطعی از نیمه اول که عملکرد خوبی داشتیم، انگار طلسم شده بودیم. بااین‌حال بارسلونا خیلی خوب بازی کرد و ما هم از فرصت خود استفاده نکردیم. سپس در ضد حملات مجازات شدیم.

کین اعتقاد دارد اکنون پس از این شکست نباید ناامید شوند و بهتر است به مسیر خود ادامه دهند. او گفت: 

ما اکنون باید از این بازی عبور کنیم و  از آن درس بگیریم. لحظاتی در بازی وجود داشت که ما خطرناک به نظر می‌رسیدیم؛ اما اگر برای توپ نهایی عجله نمی‌کردیم، می‌توانستیم عملکرد بهتری هنگام مالکیت توپ داشته باشیم و موقعیت‌های بهتری خلق می‌کردیم. بااین‌حال اکنون لازم نیست وحشت کنیم، بلکه باید یاد بگیریم و برای دفعه بعدی بهتر باشیم.  تک گل بایرن مونیخ مقابل بارسلونا

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه