کمپانی: فکر می‌کردم بارسلونا را می‌بریم؛ رنج کشیدن مقابل آن‌ها طبیعی است

پارس فوتبال . ۱۴۰۳/۸/۳،‏ ۴:۵۶


طرفداری | در دیدار حساس میان بایرن مونیخ و بارسلونا، باواریایی‌ها با نتیجه‌ای سنگین شکست خوردند. ونسان کمپانی، سرمربی بایرن مونیخ، پس از این بازی به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

کمپانی با پذیرش شکست تیمش، بر اهمیت یادگیری از این بازی و بهبود عملکرد در آینده تاکید کرد. او همچنین به کیفیت بالای تیم بارسلونا اشاره کرد و گفت که مقابله با چنین تیمی همیشه دشوار است. فکر کردم بازی را می‌بریم 

ما بازی را واگذار کردیم و این شکست کاملاً واضح است. الان زمان آن نیست که بخواهیم خیلی عمیق و دقیق بازی را تحلیل کنیم. بعداً با هم می‌نشینیم، بازی را بررسی می‌کنیم و سپس تصمیمات بعدی‌مان را می‌گیریم. در نیمه اول، به خصوص ۳۰ دقیقه ابتدایی، به جز گل زودهنگام حریف، فکر می‌کردم که ما بازی را می‌بریم، اما با گل‌های دوم و سوم حریف، روند بازی تغییر کرد. ما باید این بازی را تحلیل کنیم، از اشتباهاتمان درس بگیریم و عملکردمان را بهبود ببخشیم. این شکست برای کل فصل ما تعیین‌کننده نیست. ما باید دلیل افت عملکردمان در نیمه دوم را پیدا کنیم و برای رفع آن تلاش کنیم. چهار تعویض هم‌زمان؟ به بازیکنان تازه‌نفس احتیاج داشتیم

دلیل انجام چهار تعویض این بود که به بازیکنان تازه نفس نیاز داشتیم. وقتی از حریف عقب هستید، انجام چند تعویض غیرعادی نیست. اختلاف گل در آن لحظه زیاد بود و ما به انرژی جدیدی نیاز داشتیم تا بتوانیم روند بازی را تغییر دهیم. البته هیچ بهانه‌ای برای شکست وجود ندارد و ما به سادگی مغلوب شدیم. شما اغلب این سوال را شنیده‌اید. اما آیا فکر نمی کنید سبک شما در بازی‌های بزرگ بیش از حد تهاجمی است؟ آیا نباید کمی محتاط‌تر باشید تا خط دفاعی آنقدر باز نباشد؟

فکر می‌کنم امروز هر دو تیم بازی هجومی انجام دادند. اگر به کنفرانس مطبوعاتی دیروز نگاه کنید، من گفته بودم که تیم ما کمترین موقعیت گلزنی را در اروپا دریافت کرده است. امروز همه چیز طبق برنامه پیش نرفت وگرنه با نتیجه ۴-۱ شکست نمی‌خوردیم. ما باید از این بازی درس بگیریم و ببینیم که کجا اشتباه کردیم. این کاری است که قرار است انجام دهیم. آیا بارسلونا، بهترین تیمی بوده که بایرن مونیخ تا اینجای فصل با آن بازی کرده؟

بارسلونا یکی از بهترین تیم‌های اروپا است و این موضوع تعجب‌آور نیست. این‌ها بازی‌هایی هستند که ما مشتاقانه منتظر آن‌ها هستیم تا بهترین عملکرد خود را به نمایش بگذاریم. امروز به بارسلونا بابت پیروزی تبریک می‌گویم. برای ما، درس گرفتن از این بازی و بهبود عملکردمان در بوندسلیگا و سپس بازگشت قوی به لیگ قهرمانان اهمیت بیشتری دارد. این بارسا یا بارسای دوران لیونل مسی؟

نمی‌دانم آیا می‌توان بارسلونای فعلی را با بارسلونای دوران مسی مقایسه کرد، اما آن‌ها بازیکنان بسیار خوبی دارند و طبیعی است که مقابل چنین تیمی رنج بکشیم.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه