حضور میدانی و سرزده استاندار از ظرفیت های لجستکی و عملیاتی جمعیت هلال احمر کهگیلویه‌وبویراحمد

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۳،‏ ۱۱:۴۶


استاندار استان کهگیلویه و بویراحمد به صورت میدانی و سرزده به همراه معاون عمرانی ،مدیر کل بحران استانداری از ظرفیت های لجستیکی و عملیاتی امدادو نجات جمعیت هلال‌احمر کهگیلویه وبویراحمد استان بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری برنا از کهگیلویه وبویراحمد ؛دکتر یدالله رحمانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد در این بازدید ضمن عرض خسته نباشی و خدا قوت به امدادگران کارکنان مستقر در این مراکز از روند پاسخگویی و ارتباطات این مرکز بازدید کردند .

استاندار در ادامه افزود جمعیت هلال احمر استان بازوی توانمند دستگاهای اجرایی در استان است که جا دارد از مدیر عامل این جمعیت و همکارانش در حوزه های مختلف و شهرستان های تابعه تقدیر و تشکر بعمل آید.

وی ضمن قدردانی از اقدامات نیروهای هلال احمر گفت: همه نیروهای هلال احمر استان پای کار باشند تا ان شا الله از بارش‌های سیل‌آسایی که سازمان مدیریت بحران کشور و هواشناسی هشدار داده است به سلامت عبور کنیم.

در ادامه استاندار از مرکز پویش لرزه نگاری مستقر در این سازمان وپایش تصویری محور های مواصلاتی بازدید کردند و با حضور در مرکز کنترل عملیات هلال احمر و ارتباط با برخی از استانهای کشور از جمله فارس قزوین. بوشهر از آمادگی جمعیت هلال احمر استان کهگیلویه وبویراحمد در صورت هر گونه حوادث احتمالی خبر داد.

در همین راستا استاندار از انبارهای امدادی و وضعیت دپوی اقلام استراتژیک نیز بازدید بعمل آورد و در پایان با حضور در مرکز ویدئو کنفراسی به صورت تصویری با سازمان امداد ونجات جمعیت هلال احمر کشور گفت گو کردند.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه