اتهامات جنسی یک زن به دونالد ترامپ خبرگزاری بین المللی

شفقنا . ۱۴۰۳/۸/۳،‏ ۱۲:۳۸


شفقنا- یک زن دیگر، رییس جمهور سابق آمریکا را به آزار جنسی متهم کرده است.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا؛ گاردین نوشت: استیسی ویلیامز که در دهه 1990 به عنوان یک مدل کار می کرد دونالد ترامپ رییس جمهور سابق آمریکا و نامزد فعلی انتخابات این کشور را به آزار جنسی متهم کرده است. او گفته از طریق جفری اپستین با دونالد ترامپ آشنا شده و رئیس‌جمهور سابق را به دست زدن و لمس کردن او در حادثه‌ای در برج ترامپ در سال 1993 متهم کرده که به عقیده او «بازی پیچیده» بین این دو مرد بود.

اپستین که در سال  ۲۰۱۹ در زندان خودکشی کرد یک سرمایه‌دار سرشناس آمریکایی بود. او به اتهام دلالی سکس و سوء استفاده جنسی از دختران نابالغ در دادگاه بدوی متهم شناخته و زندانی شده بود. ارتباطات و قوادی او برای چهره‌های سرشناس در سالهای اخیر سروصدای زیادی در جامعه آمریکا به پا کرده بود. نام‌های زیادی از جمله بیل کلینتون، ترامپ و شاهزاده اندرو (عضو خاندان سلطنتی انگلیس) در این پرونده مطرح شده است.

کارولین لیویت، دبیر مطبوعاتی ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، بیانیه‌ای در رد این اتهامات ارائه کرد و در بخشی از آن این زن را از رابطان باراک اوباما رییس جمهور اسبق آمریکا و دوست کامالا هریس نامزد فعلی دمکرات انتخابات معرفی کرده است.

گفتنی است تاکنون چندین زن از ترامپ به خاطر آزار جنسی شکایت کرده‌اند. او ده‌ها پرونده کیفری و جنایی دارد که رسیدگی به برخی از آنها به بعد از انتخابات 5 نوامبر/15 آبان موکول شده است.

این خبر را در گاردین ببینید

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.