محرومیت ملی‌پوش مطرح قطری با نامه استقلال؟

پرسون . ۱۴۰۳/۸/۳،‏ ۱۴:۲۰


اکرم عفیف ملی‌پوش مطرح قطری با وجود نامه تند و تیز باشگاه استقلال، به واسطه نفوذ فدراسیون فوتبال کشورش در کنفدراسیون فوتبال آسیا محروم نشده است.

به گزارش سایت خبری پرسون، پس از حرکت عجیب و نامناسبی که اکرم عفیف بازیکن ملی پوش باشگاه السد قطر مقابل استقلال در روز دوم لیگ نخبگان آسیا انجام داد، باشگاه ایرانی با ارسال نامه‌ای برای کنفدراسیون فوتبال آسیا نسبت به رفتار غیر ورزشی بازیکن قطری اعتراض کرد و خواهان محرومیت او شد ولی تا امروز هیچ اقدامی از طرف کنفدراسیون صورت نگرفته است و عفیف به راحتی فوتبال بازی می‌کند! در همین خصوص یکی از عوامل اجرایی باشگاه استقلال به شرط ننوشتن نامش در این رابطه گفت:

واقعیت امر این است که نامه باشگاه استقلال کاملاً بر پایه مستندات حقوقی نوشته شده بود و استدلال‌های دقیقی برای محرومیت اکرم عفیف در آن ذکر شده که طبق قوانین خود کنفدراسیون، هیچ راهی غیر از محرومیت این بازیکن وجود ندارد اما به واسطه نفوذ مدیران ارشد فدراسیون فوتبال قطر در ساختار afc هنوز محرومیتی برای عفیف صادر نشده است. ما از محروم شدن این بازیکن به خاطر احقاق حق استقلال و هوادارانش استقبال می‌کنیم ولی استنباط خودمان این است که حتی اگر کنفدراسیون به نامه ارسالی استقلال ترتیب اثر بدهد، ملی پوش قطری حداکثر با جریمه نقدی مواجه می‌شود و خبری از محرومیت چند جلسه‌ای او نخواهد بود.

خبر ورزشی

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه