فرهنگ شایسته‌سالاری در جامعه تقویت شود

مهر نیوز . ۱۴۰۳/۸/۳،‏ ۲۲:۵۲


ارومیه-فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی گفت: فرهنگ شایسته‌سالاری باید در جامعه تقویت شده و همه نهادها در این راستا گام بردارند.

به گزارش خبرگزاری مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار محمدحسین رجبی، روز پنجشنبه در آئین تجلیل از خانواده شهدای هشت سال دفاع مقدس و بسیجیان ممتاز که در سلماس برگزار شد، گفت: الگو نمایی و تقویت فرهنگ شایسته‌سالاری مهم‌ترین هدف جشنواره مالک اشتر است؛ در این جشنواره مدیران موفق در رده‌های مختلف شناسایی، معرفی و تکریم می‌شوند.

وی در ادامه سخنان خود تکریم مدیران موفق را یک گام بلند در راستای ایجاد انگیزه در بین سایر رده‌ها دانست و ادامه داد: بهره گرفتن از فرصت‌ها برای به میدان آوردن ابتکارات، خلاقیت‌ها و تقویت ظرفیت‌ها بسیار ضروری است که جشنواره‌های مختلف از جمله مالک اشتر با این هدف برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه شهدای آذربایجان غربی اجرای هرچه بهتر مأموریت‌ها را از مهم‌ترین برکات جشنواره مالک‌اشتر سپاه دانست و گفت: سپاه مولود انقلاب اسلامی بوده و در همه عرصه‌ها با عزم راسخ در حال تلاش است ولی برگزاری رویدادهای مختلف از جمله جشنواره مالک‌اشتر برای بهبود کیفی فعالیت‌ها کمک می‌کند.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه