توقف قطار سازندگی در لرستان میراث ماندگار مجمع نمایندگان است

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۴،‏ ۱:۲۲


انتظار از مجمع نمایندگان حمایت از استاندار بومی لرستان است که بتواند دلسوزانه پیگیری مطالبات استانی و مردمی باشد.

به گزارش خبرگزاری برنا از لرستان ؛ عصر پنج‌شنبه سوم آبانماه ۴۰۳ ، هادی هاشمی‌نیا نماینده مردم خرم‌آباد و چگنی در مجلس در مراسم تودیع ‌و معارفه استاندار لرستان اظهار کرد: قطار سازندگی در لرستان نه تنها کُند حرکت می‌کند، بلکه حتی کاملا متوقف و از کار افتاده است.

جناب هاشمی‌نیا؛
اگر قطاری به نام سازندگی در لرستان وجود ندارد، حاصل سهم‌خواهی مجمع نمایندگان از استاندار در انتصاب مدیران سفارشی ضعیف، ناکارآمد، غیرمتخصص و بی‌تجربه است که نه تنها در ساخت قطار سازندگی ناکام مانده‌اند بلکه در ریل‌گذاری آن‌ هم عاجز و ناتوان بوده‌اند.

آقای نماینده؛
لرستان از آن روزی که مجمع‌نمایندگان بجای پیگیری مطالبات حوزه انتخابیه خود، برای سهم‌خواهی در انتصابات وزراء را تحت فشار و واسطه قرار می‌دادند هرگز قطار سازندگی را به چشم خود ندید.
قطار سازندگی لرستان سرابی است که مجمع نمایندگان با وعده‌ها ‌و شعارهای خود در زمان تبلیغات انتخابات به مردم نشان می‌دهند، چرا که هرگز به دنبال تحقق آن وعده‌ها نرفته‌اند و سیاسی‌کاری و رابطه‌گرایی را مقدم بر منافع و پیگیری مطالبات موکلان خود شمرده‌اند.

آقای نماینده؛
چطور انتظار دارید شعار واهی قطار سازندگی در لرستان به واقعیت بپیوندد در حالی که انتقادات مجمع نمایندگان به مدیریت ارشد استان همیشه در راستای تامین خواسته‌های شخصی ‌و سهم‌خواهی بوده تا در جهت پیگیری مطالبات مردم و رفع مشکلات؟!

جناب هاشمی‌نیا؛
لرستان یکبار در پروژه استاندار بومی (زیویار) شکست خورده است که به جرات میتوان گفت این دوره یکی از ضعیف‌ترین دوران مدیریتی در استان بود، یکی از دلایلی که باعث شد زیویار بدون هیچ دستاورد چشمگیری سکان مدیریت را تحویل دهد؛ دخالت‌ها، کارشکنی‌ها و غرض‌ورزی برخی نمایندگان و سیاسیون همفکر استاندار بومی سابق بود و همه هم یک هدف را دنبال می‌کردند، سهم‌خواهی!

انتظار از مجمع نمایندگان حمایت از استاندار بومی لرستان است که بتواند دلسوزانه پیگیری مطالبات استانی و مردمی باشد، دخالت در انتصابات و سهم‌خواهی و تحت فشار قرار دادن مدیریت ارشد استان در راستای منافع سیاسی و شخصی چیزی جز شکست و توقف تاریخی قطار سازندگی نتیجه‌ای در بر نخواهد داشت. با همراهی و همکاری استاندار جدید لرستان را در جهت پیشبرد اهداف و برنامه‌هایش حمایت کنید تا شاید چرخ این قطار از کار افتاده به حرکت درآید و لرستان از شر فقر، فلاکت، بیکاری و مهاجرت رهایی یابد.

در پایان امیدوارم مجمع نمایندگان در گام نخست در پی تحقق وعده‌ها و شعارهای خود در زمان تبلیغات انتخابات مجلس باشند که قرار بود با برنامه‌های خود فقر و بیکاری را ریشه‌کن کنند و پروژه‌های بر زمین مانده را به سرانجام برسانند و صنایع تعطیل را احیا کنند، مردم و همه‌ی کسانی که به شما رای داده‌اند و منتظر تحقق برنامه‌ها و اهداف شما هستند.

مهدی زکی‌پور_کارشناس رسانه و علوم ارتباطات 

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه