المیادین: صهیونیست‌ها به عمد خبرنگاران را هدف قرار می‌دهند

تسنیم . ۱۴۰۳/۸/۴،‏ ۱۱:۱۷


مدیر شبکه المیادین اعلام کرد که صهیونیست‌ها به عمد خبرنگاران را هدف قرار می‌دهند و این شبکه از میسر خود عقب نشینی نمی‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، غسان بن جدو، مدیر شبکه خبری المیادین امروز جمعه در واکنش به حمله صهیونیست‌ها به خبرنگاران در جنوب لبنان گفت که همکاران این شبکه همراه سایر خبرنگاران در «حاصبیا» حضور داشتند، اما اشغالگران محل اقامت آن‌ها را هدف قرار دادند.

مدیر شبکه خبری المیادین افزود که هدف قرار دادن خبرنگاران عمدی است و اکنون تعدادی از خبرنگاران شبکه‌های عربی نیز زخمی شده است.

غسان بن جدو اظهار داشت: ما اشغالگران را مسئول کامل این جنایت جنگی می‌دانیم که در این جنایت خبرنگاران از جمله تیم المیادین را هدف قرار دادند.

مدیر شبکه المیادین در ادامه گفت که اشغالگران از کشتار لذت می‌برند و در این میان کسانی که هدف آن‌ها قرار می‌گیرند، خبرنگارانی هستند که جنایات آن‌ها را افشا کرده‌اند؛ لذا از این خبرنگاران نفرت دارند.

غسان بن جدو تصریح کرد: این شبکه به اطلاع‌رسانی خود ادامه خواهد داد و از این مسیر عقب‌نشینی نخواهد کرد.

بامداد امروز شبکه المیادین از حمله هوایی رژیم صهیونیستی به هتلی در روستای حاصبیا در استان النبطیه در جنوب لبنان خبر داد که خبرنگاران و عکاسان خبری در آن اقامت داشتند.

در حمله رژیم صهیونیستی به محل اقامت خبرنگاران در منطقه حاصیبا در جنوب لبنان، «وسام قاسم» تصویر بردار المنار و  «غصان نجار» و «محمد رضا » تصویر بردار و مسئول فنی شبکه المیادین به شهادت رسیدند.  

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه