گاریدو: برای پرسپولیس همه بازی‌ها مهم است / شمس‌آذر تیم پیچیده و سخت‌گیری است

خبرگزاری دانشجو . ۱۴۰۳/۸/۴،‏ ۱۴:۴۷


سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تهران گفت: ما سختی بازی فردا را می‌دانیم، چون شمس‌آذر قزوین یک تیم پیچیده است و کیفیت بالایی دارد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، خوان کارلوس گاریدو در نشسته خبری این تیم پیش از بازی با شمس‌آذر قزوین گفت: فردا یک بازی خیلی مهم برای ماست. ما می‌دانیم برای پرسپولیس همه بازی‌ها مهم هستند. مخصوصا در لیگ و میخواهیم برنده باشیم و نتایج خوبمان را ادامه دهیم. مثل همیشه سختی‌های بازی را می‌می‌دانم. آن‌ها تیم پیچیده‌ای هستند. ما می‌توانیم‌ از پس این بازی برییاییم و زمانی که سختی بازی را ببینیم بازی خودمان را انجام می‌دهیم و به دنبال نتیجه خواهیم بود.

سرمربی اسپانیایی پرسپولیس با اشاره به اینکه همیشه علاقمند هستم در زمین خودمان و در حضور تماشاگران بازی کنیم، افزود: مطمئنا وقتی تغییر سرمربی در شمس‌آذر انجام می‌شود تغییراتی در تیم انجام می‌شود. ما تمام بازی‌های قبلی را تحلیل کردیم و تغییراتی که کی توانند داشته باشند در بازی می‌تواند با سرمربی جدید انجام شود و این قابل پیشبینی خواهد بود.

گاریدو ادامه داد: هسته کلیدی سوال شما این است که چرا علیپور وینگر بازی کرد و چرا قبلا اینجا نبود. اما اگر کارتان خوب بود می‌دانستید او در پرتغال این پست بازی کرده. نکته مثبت این قضیه این است که او بازیکن موثری است و اگر این پست برایش خیلی عجیب بود مطمئنا این موضوع را میگفت.

وی بیان کرد: قبلا علیپور اینجا بازی کرده و شما باید در سوالتان همه چیز را اطلاع رسانی می‌کردید، من به شما خبرنگاران این توصیه میکنم که تحقیق می‌کردید و این اطلاعات را به مردم می‌دادید و کارتان را درست انجام می‌دادید. علیپور در گذشته به عنوان وینگر بازی کرده است.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه