دقیقی: روز سختی را برای استقلال رقم می‌زنیم/ در خیبر به پنج تا هفت هفته زمان نیاز دارم

خبرگزاری برنا . ۱۴۰۳/۸/۴،‏ ۲۰:۵۶


سرمربی خیبر خرم آباد گفت: اگر فردا استادیوم را یک دست و یک شکل تا دقیقه‌ای که بازی ادامه دارد داشته باشیم، روز سختی برای استقلال رقم می‌زنیم.

به گزارش برنا، سعید دقیقی سرمربی خیبر خرم‌آباد در نشست خبری پیش از بازی با استقلال در هفته نهم گفت: جا دارد تشکر کنم از زحمات مجموعه عوامل باشگاه خیبر اعم از مالک، مدیرعامل، رضا مهاجری و کادر فنی که با تلاش خود عامل صعود خیبر به لیگ برتر و مایه نشاط و شور اجتماعی در لرستان شدند.

وی ادامه داد: خیلی خوشحالم که در جمع شما عزیزان هستم و امیدوارم بتوانم مایه افتخار و خوشحالی لرتباران شوم.

دقیقی افزود: فردا یک بازی خیلی حساس با تیم بزرگ استقلال تهران داریم که تمام فکر و ذکر ما این است که شرایط‌مان را در جدول بهبود بدهیم و یک بازی با کیفیت و پرشور و هیجانی که همیشه تیم‌های من در گذشته داشتند را با همراهی هواداران خیبر به نمایش بگذاریم تا علاوه بر لذت دیدن بازی با کیفیت در کسب نتیجه هم مؤثر باشیم.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد یادآور شد: من قول می‌دهم فردا بازی سرتاسر هجومی ارائه دهیم و برای کسب سه امتیاز در زمین حاضر شویم؛ ولی امیدواریم اتفاقات فوتبال و شرایط لیگ و موضوعات مختلف ما را اذیت نکند و بتوانیم حداکثر امتیاز را کسب کنیم.

دقیقی در ادامه سخنان خود در پاسخ به سوال خبرنگاری پیرامون بهبود شرایط روانی تیم هم گفت: تیم ما پر از بازیکنان با کیفیت است و به بازیکنان خیبر بسیار اعتقاد دارم؛ در این چند جلسه تمرین علاوه بر مباحث تاکتیکی سعی کردیم روی مباحث روانی و موضوعات ذهنی کار کنیم؛ اتفاقاً در این دو سه جلسه خیلی پیشرفت را در بازیکنان دیدم و امیدوارم علاوه بر اینکه از لحاظ ذهنی و جسمی آماده باشند به لحاظ تاکتیکی هم فردا بتوانند آنچه تمرین کرده‌ایم را ارائه دهند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دیگری پیرامون عدم کسب نتیجه تیم خیبر در هفته‌های گذشته و نگرانی هواداران هم گفت: این اتفاق شایسته‌ای است که تیم خیبر بعد از سال‌ها در لیگ برتر حضور پیدا کرده است؛ فضای لیگ یک با لیگ برتر خیلی متفاوت است و اینکه یک تیم بخواهد در سال اول تمام خواسته‌های مردم را برآورده کند با واقعیت‌های فوتبال فاصله دارد.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد ادامه داد: خیبر در سال اول حضور یک سری اهداف توسط مدیر و کادر فنی و مالک تعیین می‌کند و باید تلاش کند که در سال اول در لیگ برتر شرایط را حفظ کند. من دیدگاهم همین است که از کف جدول جدا شوم که پنج تا هفت هفته زمان لازم است؛ سپس در میان مدت اگر پله‌ها را بالاتر برویم و بتوانیم جایگاه درخور در لیگ به دست بیاوریم اتفاق بزرگی را رقم زده‌ایم.

دقیقی افزود: هر تیمی که در این سطح حضور پیدا می‌کند باید در طولانی مدت برنامه‌ها را نهادینه کند و دو تا سه پنجره نقل و انتقالاتی را بگذراند و نسبت به خواسته مالک و مردم شرایط را مهیا کند.

وی در پاسخ به سوال دیگری در مورد شرایط تیم استقلال تهران هم گفت: اعتقاد دارم خیبر تیم خیلی بزرگی است چون در استان‌های مختلف هوادار دارد، تراکتورسازی هم همین شکل است اما پرسپولیس و استقلال هم تیم‌های پرهوادار و بزرگی هستند، نفرات با کیفیتی دارند. مربی هم که برای استقلال آوردند با رزومه است، به خرم آباد آمدند تا خواسته‌های هواداران را به خاطر عدم نتیجه گیری در چند هفته اخیر برآورده کنند، آنها هم دنبال نتیجه‌گیری و خروج از بحران هستند.

دقیقی اضافه کرد: اگر فردا استادیوم را یک دست و یک شکل تا دقیقه‌ای که بازی ادامه دارد داشته باشیم، روز سختی برای استقلال رقم می‌زنیم.

سرمربی تیم فوتبال خیبر خرم‌آباد در بخش دیگری از سخنان خود در مورد رویکرد هجومی تیم هم توضیح داد: پنج تا هفت هفته لازم است که یک تیم به شرایط ایده آل تاکتیکی برسد؛ ولی همیشه یادتان باشد «ترس برادر مرگ است»، این دلیل بر این نیست اگر فردا بازی داریم برای اینکه بحران ادامه دار نباشد با ترس بازی کنیم و فقط به این فکر کنیم نبازیم! من هرجا بودم به دنبال این بوده‌ام که بازی هجومی و با کیفیت ارائه دهیم.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه