تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب‌هایی مانند «پاییز آمد» مسئولیت ما را در رسانه سنگین می‌کند

خبرگزاری دانشجو . ۱۴۰۳/۷/۲۹،‏ ۱۹:۱۱


سید حسین حسینی معتقد است تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب‌ها مسئولیت ما را در رسانه سنگین می‌کند و از سوی دیگر دست مسئولین فرهنگی را باز می‌کند تا الگوهای جدیدی برای سایر تولیدات داشته‌باشند.

به گزارش خبرنگار دانشجو، سید حسین حسنیی مجری برنامه رونمایی و انتشار تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب «پاییز آمد» در پایان این مراسم و در گفت و گو با خبرنگار دانشجو گفت: رهبر انقلاب فردی هستند که به دلیل عمق مطالعات و مراجعاتی که به ایشان می‌شود و دایره مطالعاتی بزرگی که دارند  حتی وقتی در نمایشگاه کتاب حاضر می‌شوند ایرادات کتاب را بیان می‌کنند. پس فردی که چنین تسلطی بر تاریخ، ادبیات، داستان و رمان دارد با چنین عقبه‌ای اگر چنین شخصیتی کتابی پیشنهاد دهد به شخصه حتما آن را در اولویت خواندن خود قرار می‌دهم.

کتاب «پاییز آمد» قللم روان و داستان گیرایی دارد 

حسینی در مورد کتاب پاییز آمد هم توضیح داد: من شخصا کتاب پاییز آمد را خواندم و باید بگویم قلم روانی دارد و داستانش طوری بود که اگر تا صفحه 50 آن را خواندم بلافاصله بعد از انجام کارهای دیگرم به آن بازگشتم و مدام برای مطالعه رفتم جلوتر رفتم.  

وی در مورد ویژگی‌های جالب این کتاب هم گفت: کتاب «پاییز آمد» داستان یک زوج جوان حزب اللهی است که با هم زندگی می‌کنند و بین همینها خلاف تصور عموم جامعه چقدر شعر عاشقانه رد و بدل شده، و از رنگ لباس تا جزئیات زندگی برای این شهید اهمیت داشته و همسر محترم شهید هم از این فرصت استفاده می‌کردند تا محیط آرامی در خانه ایجاد کنند. 

مسئولیت سنگین رسانه‌ها در قبال کتاب‌های تقریظ شده توسط رهبر انقلاب 

این مجری تلویزیون در ادامه و در مورد مسئولیت رسانه‌ها درباره کتاب‌های تقریظ شده توسط رهبر انقلاب هم گفت: تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب‌ها مسئولیت ما رسانه‌ها را در معرفی آنها سنگین می‌کند و ما بین این سبک زندگی که درگیر باربی‌ها و مو رنگی‌هاست و در حالی که گرفتار شبکه‌های اجتماعی و فست فود هستیم یکدفعه ما را به فضای نماز جماعت با صفا خواندن می‌برد یا به نامه نویسی عاشقانه برای همسرم با ورق کاغذ سوق می‌دهد که تجربه خیلی متفاوتی در دنیای امروز است. این در حالیست که می‌بینیم شهید احمد یوسفی یعنی مرد سوژه همین کتاب در فضای سخت جنگی و در فصل زمستان به خانه می‌آید و شروع به شستن ظرف و کهنه بچه می‌کند. 

حسینی در پایان هم یادآور شد: تقریظ رهبر انقلاب بر کتاب‌ها مسئولیت ما را در رسانه سنگین می‌کند و از سوی دیگر دست مسئولین فرهنگی را باز می‌کند که الگوی جدید دیگری ایشان معرفی کرده تا در سایر تولیدات فرهنگی مثل پادکست، کاراکتر و...  از آنها استفاده کنیم.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.