ماموریت مهم برای سرمربی جدید استقلال! خبرگزاری بین المللی

شفقنا . ۱۴۰۳/۷/۲۹،‏ ۲۰:۵۲


شفقنا ورزشی- آمار خط دفاعی استقلال در این فصل بسیار نا‌امید کننده بوده است و پیتسو موسیمانه، سرمربی جدید آبی‌پوشان می‌بایست سروسامان دادن به خط دفاعی این تیم را در اولویت‌های کاری خود قرار دهد.

به گزارش شفقنا ورزشی، استقلال در شروع فصل جاری نتوانسته به مانند فصول گذشته بدرخشد و نتایج دور از انتظاری را کسب کرده است، همین امر باعث شده که آبی‌پوشان از جمع مدعیان قهرمانی فاصله بگیرند و فعلا کار خود را در نیمه دوم جدول لیگ دنبال کند!

مدیران استقلال به خاطر رقم خوردن این نتایج ضعیف با جواد نکونام قطع همکاری کردند و هدایت این تیم را به سهراب بختیاری‌زاده سپردند اما بختیاری‌زاده هم نتوانست شرایط آبی‌پوشان پایتخت را بهبود ببخشد.

استقلالی‌ها تا اینجای فصل متحمل سه شکست شده‌اند و با دریافت یازده گل عنوان ضعیف ترین خط دفاع لیگ برتر را در اخیار دارند!

خط دفاعی استقلال که در فصول گذشته یکی از نقاط قوت این تیم بود است حالا به پاشنه آشیل آبی‌پوشان تبديل شده و سرمربی جدید این تیم باید سروسامان دادن به خط دفاعی استقلال را در اولویت‌های نخست کاری خود بگذارد.

پیتسو موسیمانه که بازی استقلال مقابل النصر را هم از روی سکو تماشا خواهد کرد، گفته می‌شود تا پايان هفته با دستیاران خود به ایران خواهد آمد تا کار خود در این تیم رسما آغاز کند.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.