استقلال به رونالدو رسید/ مصاف صدرنشینان ایران و امارات

مهر نیوز . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۹:۳۹


استقلال و سپاهان دو نماینده فوتبال ایران در لیگ نخبگان و لیگ قهرمانان آسیا ۲ امروز به مصاف النصر عربستان و الشارجه امارات خواهند رفت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال استقلال ایران در سومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا امروز سه شنبه اول آبان در ورزشگاه مکتوم بن راشد شهر دبی رو در روی النصر عربستان قرار خواهد گرفت. استقلالی‌ها شرایط خوبی را در این فصل تجربه نکرده‌اند و در لیگ برتر با انجام ۷ بازی و ۸ امتیاز در جایگاه یازدهم جدول قرار دارد.

استقلالی‌ها در لیگ نخبگان آسیا هم یک پیروزی مقابل الغرافه و یک شکست مقابل السد قطر را تجربه کرده و شاگردان سهراب بختیاری زاده امروز کار سختی مقابل یاران کریستیانو رونالدو خواهند داشت که به تازگی «استفانو پیولی» را به عنوان سرمربی خود دیده‌اند و با این مربی به رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی دست یافته‌اند و تاکنون شکست یا تساوی در بازی‌های خود نداشته‌اند.

سلطان غنام که گفته می‌شد در بازی با استقلال غایب است اما می‌تواند النصر را همراهی کند. در آن سوی میدان، بختیاری زاده، روزبه چشمی و ایمان سلیمی را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد اما ابوالفضل جلالی در روزهای اخیر در تمرینات استقلال حاضر شده و به نظر مشکلی برای این بازی نخواهد داشت. استقلال و النصر در سال ۲۰۱۱ و در لیگ قهرمانان آسیا دو بار رو در روی هم قرار گرفتند سهم هر تیم یک پیروزی بوده است.

این بازی از ساعت ۱۹:۳۰ و با قضاوت «ادهم مخادمه» اردنی به مصاف هم می‌روند. «پیتسو موسیمانه» سرمربی جدید تیم فوتبال استقلال هم از روی سکوها نظاره‌گر عملکرد شاگردانش خواهد بود.

سپاهان - الشارجه

تیم‌های فوتبال سپاهان در سومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا ۲، امروز و از ساعت ۱۷:۳۰ به مصاف الشارجه امارات خواهد رفت. سپاهانی‌ها در حالی به مصاف نماینده امارات خواهند رفت که از دو بازی گذشته خود یک شکست مقابل الوحدات اردن و یک پیروزی مقابل استقلال تاجیکستان را کسب کرده‌اند و با ۳ امتیاز پس از تیم‌های الوحدات و الشارجه در رده سوم جدول قرار دارند و شاگردان مورایس به دنبال کسب ۳ امتیاز این بازی خارج از خانه هستند.

سپاهان برای این دیدار همه نفرات خود را در اختیار دارد و دست مورایس برای استفاده از بازیکنان باز است. الشارجه هم در لیگ امارات عملکرد بسیار خوبی داشته و آمار ۵ پیروزی متوالی را در کارنامه خود دارد و با ۱۵ امتیاز مقتدرانه صدرنشین است و در لیگ برتر ایران هم سپاهان با ۷ بازی و ۱۶ امتیاز صدرنشین است و در بازی امروز فوتبال دوستان شاهد رویارویی صدرنشینان لیگ‌های ایران و امارات خواهند بود.

«کایو» مهم‌ترین بازیکن الشارجه است که توانسته آمار ۵ گل در ۵ بازی را در لیگ امارات از خود به ثبت برساند و از «پاکو آلکاسر» هم می‌تواند به مطرح‌ترین بازیکن این تیم اشاره کرد.

الشارجه و سپاهان تاکنون به مصاف هم نرفته‌اند و این بازی نخستین تجربه رو در روی آنها خواهد بود. «کیم دائه‌یونگ» از کره جنوبی نیز قضاوت این بازی را در اختیار دارد.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.