حزب‌الله: دو تانک مرکاوای اسرائیل را منهدم کردیم/ نظامیان اشغالگر را از شهرک «الطیبه» عقب راندیم خبرگزاری بین المللی

شفقنا . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۱۱:۴۵


شفقنا-حزب‌الله از انهدام دو دستگاه تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و مقابله با پیشروی نظامیان اسرائیلی در این منطقه خبر داد.

به گزارش شفقنا به نقل از المنار، حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: «در حمایت از مردم پایدار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن و نیز در دفاع از لبنان و مردم کشور، مجاهدان مقاومت اسلامی در ساعت 06:15 غروب دوشنبه مورخه 21-10-‌‏2024 یک دستگاه تانک مرکاوای دشمن اسرائیلی را در منطقه تل العقبه در رب ثلاثین با موشک هدایت شونده مورد اصابت قرار دادند که موجب آتش گرفتن تانک و کشته و زخمی شدن سرنشینان آن شد.»

حزب الله همچنین در بیانیه بعدی از انهدام یک مرکاوای دیگر به هنگام تلاش برای پیشروی در بین شهرک‌های مرزی رب الثلاثین و الطیبه خبر داد.

حزب الله از بامداد امروز تا به الان 8 عملیات علیه رژیم صهیونیستی انجام داده است.

مقاومت لبنان همچنین خبر داده است که به هنگام تلاش دشمن اسرائیلی برای رخنه به سمت شهرک الطیبه، مجاهدان مقاومت اسلامی با سلاح‌های مناسب با نظامیان دشمن درگیر شدند و تلفات مستقیمی به آنها وارد کردند و هنگامی که دشمن خودروهای زره‌پوش را برای پشتیبانی از نظامیان درگیر خود به محل اعزام کرد، رزمندگان با این خودروها مقابله کرده و آن را وادار به عقب‌نشینی کردند و سپس محل تجمع نظامیان اشغالگر را راکت‌باران کردند که تلفات قطقی به دشمن وارد شد.

حزب الله همچنین در بیانیه‌های دیگر از هدف گرفتن محل تجمع نظامیان اشغالگر در اطراف شهرک مرزی العدیسه لبنان و شهرک اسرائیلی مسکفعام با راکت خبر داده است.

بیمارستان زیو اسرائیل در شهر صفد ساعاتی پیش اعلام کرد که شب گذشته 16 نظامی مجروح در نبردهای با حزب الله در جنوب لبنان را پذیرش کرده است.

متن این خبر در المنار

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه