بهروز آذر: شهادت بانوی ایرانی تجلی‌گر عزم و اراده تمام زنان مقاومت است

خبرگزاری دانشجو . ۱۴۰۳/۸/۲،‏ ۹:۱۸


معاون امور زنان و خانواده رییس جمهور گفت: شهادت مرحومه معصومه کرباسی، تجلی‌گر عزم و اراده تمام زنان مقاومت است، زنانی که با صبرشان ظالمان را رسوا می‌کنند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، زهرا بهروز آذر معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده طی پیامی شهادت خانم معصومه کرباسی و همسرش را تسلیت گفت، متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

«و لا تحسبن الذین قتلوا فی سبیل الله أمواتاً بل أحیاء عند ربهم یرزقون»

با کمال تأثر و اندوه، در این روز‌های غمبار، یاد و خاطره‌ی شهدای مظلوم فلسطین و لبنان، به ویژه مادر فداکار و آزاده، معصومه کرباسی و همسرش، رضا عواضه، در دل‌های ما زنده می‌ماند که با فداکاری و عشق به فرزندان و خانواده‌شان، نماد امید و ایستادگی در برابر ظلم‌های بی‌شمار و جنایت‌های رژیم اشغالگر اسرائیل بودند.

زندگی و شهادت مرحومه معصومه کرباسی، تجلی‌گر عزم و ارادهٔ تمام زنان مقاومت است، زنانی که با صبرشان ظالمان را رسوا می‌کنند و با شفقت و مسئولیت‌پذیری‌شان، میراثی از عشق به زندگی و امید را برای نسل‌های آینده بر جای می‌گذارند.

شهادت این پدر و مادر مهربان را به فرزندان عزیزشان، خانم‌ها زهرا و فاطمه و آقایان مهدی، مهتدی، محمد، و خانواده‌های محترم کرباسی و عواضه تسلیت عرض می‌کنم. از درگاه خداوند متعال برای این عزیزان علو درجات و برای بازماندگان صبر و آرامش مسئلت دارم.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.