رافینیا: این بهترین بازی من با پیراهن بارسلونا نبود؛ شاهد یک بازی انتقامی بودیم

پارس فوتبال . ۱۴۰۳/۸/۳،‏ ۴:۵۶


طرفداری | رافینیا از پیروزی بزرگ بارسلونا مقابل بایرن مونیخ می‌گوید. 

بهترین بازیکن جدال بارسلونا و بایرن مونیخ، بدون تردید رافینیا بود. ستاره برزیلی سه بار دروازه پرافتخارترین تیم آلمان را باز کرد و صدمین بازی خود با پیراهن بارسا را به باشکوه‌ترین روش ممکن جشن گرفت. رافینیا در مصاحبه پس از بازی راجع به عملکرد خودش و نتیجه تیمش گفت: 

واقعا خوشحالم. خیلی خوب بازی کردیم و به دومین پیروزی خودمان در لیگ قهرمانان اروپا دست یافتیم. این مسابقه می‌توانست در فینال برگزار شود. ارائه چنین عملکردی مقابل چشم تماشاگران خودمان واقعا بی‌نظیر است. کلمه‌ای برای توصیف آن ندارم. ال کلاسیکو با این شرایط بازی به شدت سخت و نزدیکی خواهد بود، یکی از بهترین بازی‌های ممکن در جهان فوتبال. از حالا به فکر آن بازی هستیم. 

– این بهترین بازی تو با پیراهن بارسلونا بود؟

قطعا یکی از بهترین‌ بازی‌های من بود اما نه، بهترین بازی من با پیراهن بارسلونا هنوز از راه نرسیده است. عملکرد تیم داخل زمین جای هیچ شکی باقی نمی‌گذارد. راستش را بخواهید در رویایم هم نمی‌دیدم که صدمین بازی من با پیراهن بارسلونا این گونه باشد. بازی خاصی بود، یکی از دلایلش هم سابقه اخیر تیم مقابل بایرن مونیخ بود. خیلی از این بازی‌ها قبل از ورود من به بارسلونا بود اما به هر حال به عنوان هوادار بارسا ناراحت می‌شدم. این بازی حس‌وحال انتقام داشت و تلاش می‌کنیم دهان همه منتقدان را ببندیم.  پیش‌بینی از ال کلاسیکو

شانس هر دو تیم در ال کلاسیکو برابر است. هر دو تیم با فرم خیلی خوب پا به این مسابقه خواهند گذاشت و سخت است که برنده را پیش‌بینی کنیم. عملکرد ما اخیرا خوب بوده و این پیروزی‌ها باعث می‌شوند با اعتماد به نفس و آمادگی کامل سراغ ال کلاسیکو برویم.  

توپ طلا؟ هنوز مسیر درازی دارم! فقط می‌خواهم به کمک کردن به بارسلونا تمرکز کنم. 

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه