عملیات حزب‌‌الله از بامداد امروز تاکنون؛ از راکت‌باران شهرهای شمالی اسرائیل تا مقابله با پیشروی اشغالگران خبرگزاری بین المللی

شفقنا . ۱۴۰۳/۸/۳،‏ ۱۴:۰۳


شفقنا-حزب الله از بامداد امروز ضمن راکت‌باران شهرهای شمالی اسرائیل، با پیشروی نظامیان صهیونیست به سوی شهرک‌های مرزی لبنان مقابله کرده است.

به گزارش شفقنا به نقل از المنار، حزب الله از بامداد امروز از انجام 10 عملیات علیه رژیم صهیونیستی خبر داده و در بیانیه نخست خود آورده است: «در حمایت از مردم پایدار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت شجاع و شریف آن و در دفاع از لبنان و مردم کشور و واکنش به تجاوزات دشمن اسرائیلی علیه روستاهای جنوبی لبنان، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت 10:30 صبح امروز پنجشنبه پایگاه صنایع نظامی زولوفون در شمال شهر حیفا را راکت‌باران کردند.

حزب‌الله در بیانیه دوم از راکت‌باران گسترده شهر اشغالی صفد خبر داد.

در بیانیه سوم، مقاومت اسلامی لبنان اعلام کرد که شهر نهاریا را با راکت‌باران بسیار گسترده مورد حمله قرار داده است.

مقاومت لبنان در بیانیه چهارم از هدف گرفتن محل تجمع نظامیان صهیونیست در شهرک المناره خبر داد.

در بیانیه پنجم حزب الله هم به راکت‌باران شهرک کریات شمونه در شمال اسرائیل اشاره شده است.

بیانیه ششم هم اعلام کرده مجاهدان محل تجمع نظامیان اسرائیلی در شهرک مسکفعام را هدف گرفته‌اند.

حزب الله در بیانیه هفتم به انهدام تانک مرکاوای ارتش دشمن با موشک هدایت شونده و کشته و زخمی شدن خدمه تانک اشاره کرد.

در بیانیه هشتم هم آمده است که مجاهدان مقاومت اسلامی در شهر عیتا الشعب از مسافت صفر با انواع اسلحه تیربار و راکت با نظامیان دشمن درگیر شده‌اند و هنگامی که تانک مرکاوا برای پشتیبانی از نظامیان اشغالگر مداخله کرد، مجاهدان آن را با سلاح مناسب هدف گرفتند که تانک آتش گرفته و سرنشینان آن کشته و زخمی شدند و درگیری‌ها تا لحظه صدور این بیانیه در ساعت 12 ظهر به وقت لبنان ادامه دارد.

در بیانیه نهم هم از راکت‌باران گسترده پایگاه سنط جین (پایگاه لجستیک وابسته به فرماندهی منطقه شمالی ارتش اسرائیل) در بین شهرک نهاریا و شهر عکا خبر داد.

و در بیانیه دهم که آخرین بیانیه تا به این لحظه است، مقاومت لبنان از  حمله راکتی و توپخانه‌ای به محل تجمع نظامیان دشمن در شرق شهرک عیترون خبر داده است.

شبکه 12 اسرائیل هم اعلام کرده حزب الله از صبح امروز تنها به سمت الجلیل بیش از 100 راکت و موشک شلیک کرده است.

متن این خبر در المنار

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه