شهید هاشم صفی الدین نقشی بزرگ و مؤثر در مقابله با اشغالگران داشت

مهر نیوز . ۱۴۰۳/۸/۳،‏ ۱۷:۴۰


سید عبدالملک بدرالدین الحوثی ضمن تمجید از نقش مؤثر شهید هاشم صفی‌الدین در مقاومت علیه رژیم صهیونیستی، تأکید کرد که هدف دشمن برای تضعیف روحیه امت و مجاهدان از طرق ترور رهبران محقق نمی‌ شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المسیره، دبیرکل جنبش انصار الله یمن طی سخنرانی درباره تازه‌ترین تحولات منطقه و تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه و لبنان گفت: نقش رئیس شورای اجرایی حزب الله، مجاهد بزرگ و عالم شهید سید هاشم صفی الدین رضی الله عنه بزرگ و تأثیرگذار بود. نقش جهادی شهید صفی الدین با توجه به ایمان، آگاهی، بصیرت، علم و عزم والا و همت بلند ایشان، ممتاز بود.

سید عبدالملک بدرالدین الحوثی افزود: یکی از اهداف دشمن جنایتکار صهیونیستی از هدف قرار دادن رهبران مجاهد، شکستن روحیه امت و رزمندگان است. نفرت، دشمن صهیونیستی را از درک حقایق تاریخی کور کرده است و او را به ادامه راه جنایتکارانه خود سوق می دهد.

وی تصریح کرد: واقعیت جبهه های پشتیبانی و جهاد، تداوم حمل پرچم مقاومت با آگاهی، درک، بصیرت، استواری و ایمان است. همه جبهه‌های پشتیبانی در تقابل شدید با دشمنان، با استواری، یقین، استحکام موقعیت و انسجام، شهدایی را تقدیم می کنند.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه