نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی: شهیده معصومه کرباسی نقش اثرگذاری در رساندن پیام مظلومیت مردم غزه و لبنان داشت خبرگزاری بین المللی

شفقنا . ۱۴۰۳/۸/۳،‏ ۱۹:۰۰


شفقنا- نماینده ولی فقیه در وزارت جهادکشاورزی در پی شهادت مظلومانه خانواده شجاع تاثیرگذار جبهه مقاومت، «شهید رضا عواضه» و «شهیده معصومه کرباسی» پیامی را صادر کرد.

به گزارش شفقنا، حجت السلام و المسلمین سید حسن ربانی در پی شهادت مظلومانه خانواده شجاع تأثیرگذار جبهه مقاومت؛ شهید رضا عواضه و همسرش شهیده معصومه کرباسی پیامی را صادر کردند.

متن پیام، به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
وَالَّذِينَ هَاجَرُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ ثُمَّ قُتِلُوا أَوْ مَاتُوا لَيَرْزُقَنَّهُمُ اللَّهُ رِزْقًا حَسَنًا

خبر شهادت «شهیده معصومه کرباسی» از فعّالان رسانه‌ای ایرانیِ مقیم لبنان و همسر مجاهد ایشان شهید «رضا عباس عواضه» بر اثر حمله پهپادی رژیم غاصب و جنایتکار صهیونیستی، موجب تأسّف و تألّم گردید.

حیات و شهادت مرحومه کرباسی و همسر بزرگوارش، نشان‌دهنده‌ی عزم و ارادهٔ تمام زنان و مردان مقاومت است، رزمندگانی که با صبرشان، ظالمان را رسوا می‌کنند و با شفقت و مسئولیت‌پذیری‌شان، میراثی از عشق به زندگی و امید را برای نسل‌های آینده بر جای می‌گذارند.

این بانوی مکرّمه، پس از عملیات طوفان‌الاقصی در عرصه رسانه، فعالیت‌های موثّری داشت و نقش چشمگیری در تبیین شرایط موجود و رساندن پیام مظلومیت مردم بی دفاع و مقتدر غزّه و لبنان ایفا نمود.

اینجانب به نمایندگی از خانواده بزرگ وزارت جهادکشاورزی، شهادت این دو رزمنده عرصه مقاومت را به رهبر معظم انقلاب و همه بازماندگان، خصوصاََ جناب آقای حاج حسین کرباسی پدربزرگوار شهیده مقاومت که از همکاران خدوم وزارت جهادکشاورزی بودند و نیز به فرزندان عزیزشان، خانم‌ها زهرا و فاطمه و آقایان مهدی، مهتدی، محمد و خانواده‌های محترم کرباسی و عواضه تسلیت عرض می‌نمایم.
از درگاه خداوند متعال برای بازماندگان صبر و اجر و برای این دو شهید بزرگوار حشر با اولیای الهی مسئلت دارم.

سید حسن ربانی
نماینده ولی فقیه در وزارت جهاد کشاورزی
سوم آبان‌ماه ۱۴۰۳

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.