لیگ قهرمانان آسیا۲؛ شب کابوس‌وار سپاهان در شارجه / امیدهای صعود کمرنگ شد

انتخاب . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۱۹:۴۷


ایرنا: تیم فوتبال سپاهان امشب در هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا، برابر الشارجه امارات شکست خورد تا امیدهای این تیم برای صعود کمرنگ شود.
در چارچوب هفته سوم لیگ قهرمانان آسیا ۲، تیم فوتبال سپاهان که در گروه C قرار دارد، از ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه شارجه به مصاف الشارجه رفت.
کیم دائه یونگ با کمک‌های یانگ جیول و کواک سئونگ سون از کره‌جنوبی در حالی قضاوت این مسابقه را بر عهده داشتند که سپاهان پس از کسب یک برد و یک باخت در ۲ بازی قبلی به دنبال کسب پیروزی دوم در این بازی خارج از خانه بود. در سوی دیگر الشارجه هم که یک برد و یک مساوی در هفته اول و دوم کسب کرده بود، در تلاش برای کسب سه امتیاز در این بازی خانگی بود.
الشارجه که در خانه بازی می‌کرد، مسابقه را بهتر آغاز کرد و در روزی که خط دفاعی سپاهان عملکرد ضعیفی نشان داد، در دقیقه ۸ با اشتباهات سریالی مدافعان، دروازه سپاهان با یک خطر جدی تهدید شد اما ضربه مهاجم الشارجه را پیام نیازمند دفع کرد.
سرانجام در دقیقه ۲۶ حملات الشارجه به نتیجه رسید و اوسمان کامارا، الشارجه را به گل رساند تا این تیم اماراتی یک بر صفر جلو بیفتد. در ادامه تا پایان نیمه اول تلاش سپاهان برای جبران نتیجه‌ای نداشت تا این نیمه با برتری یک بر صفر حریف اماراتی به پایان برسد.
در شروع نیمه دوم، سپاهان با یک رویه متفاوت و سراسر هجومی با فشار روی دروازه یعقوب الحسانی، به دنبال گل تساوی بود. آنها در دقیقه ۵۱ روی ضربه مهدی لیموچی به گل مساوی رسیدند تا الشارجه و سپاهان، یک - یک مساوی شوند. با این حال در ادامه تیم اماراتی توانست با استفاده از اشتباه مدافعان سپاهان در آفسایدگیری در دقیقه ۷۰ توسط لوانزینیو بار دیگر دروازه نماینده کشورمان را باز کند و نتیجه ۲ بر یک شود.
در ادامه تلاش زردپوشان اصفهانی برای کامبک دوباره نتیجه‌ای در برنداشت و الشارجه در دقیقه ۹۰ توسط کایو به گل سوم هم رسید. سپاهان در نهایت ۳ بر یک مقابل الشارجه شکست خورد تا دومین شکست این تیم در سومین بازی ثبت شود.
سپاهان با این باخت سه امتیازی و در رده سوم باقی ماند تا کار این تیم برای صعود سخت‌تر شود. الشارجه هم ۷ امتیازی شد و به صدر جدول رفت.
در دیگر بازی این گروه که به صورت همزمان برگزار شد، الوحدات اردن یک بر صفر استقلال تاجیکستان را شکست داد و با ۷ امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار گرفت. استقلال تاجیکستان هم بدون امتیاز در رده چهارم قرار دارد.
یعقوب الحسانی، الدهنهائی، غنیم، کاتینیچ، پتروویچ، حسن، نجاسمیک، اوسمان کامارا، بیرو ، رشید و کانراد
پیام نیازمند، سیاوش یزدانی، انزونزی، محمد دانشگر، صالح حردانی، آریا یوسفی، برایان دابو، محمد کریمی، مهدی لیموچی، ابوبکر کامارا و محمدمهدی محبی
مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.