مورایس، سرمربی سپاهان: شارجه شایسته برد بود / آنها بازیکنان خوبی برای ضدحمله داشتند

انتخاب . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۲۱:۱۵


فارس: سرمربی تیم سپاهان اصفهان گفت:شارجه تیم خوبی است و کیفیت بازی آن‌ها در این رقابت‌ها جذاب است.
 

ژوزه مورایس سرمربی تیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از شکست ۳ بر یک  مقابل شارجه امارات اظهارداشت: صحبت کردن در مورد بازی ساده است، نتیجه نشان داد بازی چطور بود؛ شارجه از اول تمرکز نشان داشت و پرس از عقب و ضدحمله در دستور داشتند و بازیکنان خوبی برای ضدحمله داشتند.

وی افزود: بازیکنان شارجه بیشتر از ما بازی مستقیم انجام دادند زیرا به این طور بازی کردن وفق پیدا کرده بودند؛ بعد از گل اول کنترل بهتری داشتیم و در نیمه دوم می‌توانستیم برتری داشته باشیم.

سرمربی سپاهان ادامه داد: روی یک حرکت خوب حریف و تمرکز کم‌تر خط دفاعی ما گل دوم را خوردیم؛ آن زمان ریسک کردیم تا زمانی که بازی 3 بر یک سخت شد؛ به نظرم آن‌ها لیاقت برد را داشتند زیرا تمرکز و تلاش از خودشان نشان دادند.

وی درباره شرایط تیمش در مسابقات پیش‌رو عنوان کرد: اگرچه رقابت‌ها هنوز تمام نشده و 3 بازی دیگری هست اما فعلاً باید روی بازی بعدی در لیگ تمرکز کنیم.

مورایس در مورد تغییر ترکیب شارجه نسبت به ترکیب مورد انتظارش گفت: انتظار تغییر می‌رفت زیرا آن‌ها اخیراً بازی کرده بودند. برخی بازیکنان نیمه دوم اضافه شدند که بازیکنان خیلی خوبی هستند؛ البته به نظرم در این بازی تغییر خاصی نداشتند و سازماندهی یکسان بود اما بنظرم امروز یک هافبک آن‌ها عقب‌تر بازی می‌کرد و با 3 نفر از عقب بازی‌سازی می‌کردند. 

وی درباره تیم شارجه گفت: شارجه تیم خوبی است و کیفیت بازی آن‌ها در این رقابت‌ها جذاب است. بنظرم شارجه یک تیم خوب، مربی خوب و با کیفیت تاکتیکی بود.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.