۲۰ ایستگاه مترو و ۳۹ کیلومتر خط جدید در دوره فعلی مدیریت شهری افتتاح شد

کیهان . ۱۴۰۳/۸/۱،‏ ۲۰:۲۷


رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران گفت: ۲۰ ایستگاه مترو در این دوره مدیریت شهری به بهره‌برداری رسیده و ۳۹ کیلومتر مسیر ریلی جدید ساخته شده است.
به گزارش تسنیم، مهدی پیرهادی در جلسه‌ای به تشریح اقدامات و پیشرفت‌های اخیر در حوزه محیط زیست و حمل‌ونقل عمومی پرداخت و از افتتاح 252 خانه محیط زیست در تهران خبر داد و افزود: این اقدام با حمایت شهردار تهران انجام شده است.
پیرهادی با اشاره به اینکه قرار است در هر محله حداقل یک مدرسه محیط زیست ایجاد شود، به اهمیت موضوعات محیط زیستی در سطح جهانی اشاره کرد و گفت: این موضوع مورد تأکید مقام معظم رهبری نیز قرار دارد. وی همچنین از تصویب طرح شناسایی و رسیدگی به درختان ارزشمند به عنوان میراث طبیعی شهر خبر داد و بیان داشت: شهرداری در حال تهیه دستورالعملی برای حفظ این درختان است.
رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای شهر تهران با بیان اینکه در این دوره 20 ایستگاه مترو به بهره‌برداری رسیده و 39 کیلومتر مسیر ریلی جدید ساخته شده است، از ورود هزار و 86 دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان حمل‌ونقل عمومی خبر داد و از دستگاه‌های مربوطه خواست تا این اطلاعات را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.
مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.