حزب‌الله: 20 نظامی اسرائیلی را با موشک هدایت‌شونده مورد اصابت قرار دادیم خبرگزاری بین المللی

شفقنا . ۱۴۰۳/۸/۴،‏ ۱۹:۱۴


شفقنا-حزب‌الله از مورد اصابت قرار دادن 20 نظامی صهیونیست در شهرک مرزی عدیسه و کفرکلا در جنوب لبنان خبر داد.

به گزارش شفقنا به نقل از المنار، حزب الله در بیانیه‌ای اعلام کرد: «در حمایت از مردم مقاوم فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت سلحشور و شریف آن و نیز در دفاع از لبنان و مردم کشور، مجاهدان مقاومت اسلامی در ساعت 05:20 بعد از ظهر امروز جمعه مورخه 2024/10/25 دسته‌ای از نیروهای صهیونیست متشکل از 12 سرباز را در اطراف شهرک مرزی عدیسه با موشک هدایت‌شونده هدف گرفتند که تلفات قطعی به آنها وارد کرد سپس بعد از گذشت 20 دقیقه، خودروی نظامی از نوع هامر که در داخل آن 4 نظامی صهیونیست بودند برای پشتیبانی از نیروهای مورد هدف قرار گرفته وارد صحنه شد که مجاهدان این خودرو را هم با موشک هدایت‌شونده مورد اصابت قرار دادند که سرنشینان آن کشته و زخمی شدند.

حزب الله در بیانیه دیگری خبر داد که رزمندگان این جنبش گروهی 4 نفره از نیروهای صهیونیست را در نزدیکی خودروی نظامی در منطقه الوزانی در شهرک کفرکلا مورد هدف قرار دادند که در نتیجه این حمله، نظامیان مذکور کشته و زخمی شدند.

حزب الله لبنان از بامداد امروز اعلام کرده 29 عملیات علیه شهرک‌های صهیونیست‌نشین در شمال اراضی اشغالی و مواضع ارتش این رژیم انجام داده است.

مقاومت اسلامی در جدیدترین عملیات خود طی چند ساعت گذشته از حمله به آشیانه توپخانه دشمن در منطقه «ناوه زیو»، هدف گرفتن محل تجمع نظامیان صهیونیست در پایگاه المناره و راکت‌باران شهر اشغالی صفد خبر داده است.

متن این خبر در المنار

شکار تانک‌های اسرائیلی در جنوب لبنان؛ انهدام 6 مرکاوا به دست رزمندگان حزب‌الله

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه