تاکید مجدد مردم یمن بر ادامه حمایت از غزه و لبنان و مقاومت

تسنیم . ۱۴۰۳/۸/۴،‏ ۱۷:۰۰


قشرهای مختلف مردم یمن امروز نیز در تظاهرات گسترده بر ادامه حمایت خود از غزه و لبنان و عملیات‌های نیروهای مسلح یمن علیه رژیم صهیونیستی و حامیانش تاکید کردند.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، در بیانیه پایانی تظاهرات مردم یمن در حمایت از غزه و لبنان با عنوان «تظاهرات میلیونی وفاداری به رهبران شهید، همراه با غزه و لبنان تا پیروزی هستیم» آمده است: شهادت سید هاشم صفی الدین رئیس شورای اجرایی حزب الله را به برادران ما در حزب الله، ملت لبنان و امت اسلام تسلیت می گوییم.

این بیانیه افزود با شهید هاشم صی الدین و تمام رهبران شهید عهد و پیمان می بندیم که راهشان را تا پیروزی به یاری خداوند ادامه دهیم.

در این بیانیه آمده است به رژیم صهیونیستی جنایتکار می گوییم اگر گمان می کنی که با هدف قرار دادن و ترور رهبران جهاد و مقاومت می توانی اراده ما را درهم بشکنی و روحیه معنوی ما را تضعیف کنی، در توهم به سر می بری.

این بیانیه افزود به امت عربی می گوییم که رژیم صهیونیستی طمع ورزی خود برای سیطره بر شما و به بردگی کشاندن شما را مخفی نکرده و سخن گفتن از آنچه اسرائیل بزرگ می خواند، را متوقف نکرده است.

مردم یمن در این بیانیه بر ادامه حمایت خود از غزه و لبنان و رزمندگان قهرمان مقاومت تاکید کرده و افزودند که بار دیگر با خداوند و پیامبرش(ص) و رهبرمان عهد و پیمان می بندیم که پرچم جهاد را همچنان برافراشته نگه خواهیم داشت و همچنان با عزم و اراده قاطع در راه حق ثابت قدم خواهیم ماند.

در این بیانیه تاکید شده است که مردم یمن برای هرگونه تشدید تنش از سوی آمریکا و اسرائیل با هر هزینه و جانفشانی آماده هستند.

مطالعه خبر در منبع

نظرات کاربران
    برای ارسال نظر، لطفا وارد شوید.

    اخبار مشابه